![]() |
niet helemaal tevreden:
Opgegeten door anorexia
Je lichaam, zo fier als dat het was Was vaak stil, zat naast me in de klas Het praatte niet, het kende geen woorden Het speelde niet, het had geen akkoorden Het vermagerde zo snel als het kon Het liet haar botten zien en haar grenzen Maar het was altijd ontevreden Je lichaam, zo mager als het was Verdween uit zicht, nooit meer gevonden … Opgegeten door anorexia |
Vrij simpel taalgebruik, maar Creatief geschreven; orgineel. Op een aparte manier benaderd, ik vind het mooi, het leest goed.
Het stukje schuingedrukt, daar zou je misschien wat meer mee kunnen doen; iets pakkender, nu springt het er qua 'cursiviteit' uit, maar niet in taalgebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
Vind ik niet rommelig :p, maar hoe kijk je tegen de feedback van mij aan?(en dan met name, over het middenstukje) :) |
Citaat:
|
Citaat:
*stopt nu hiermee; chatconversatie :o ;) * |
Ik vind het mooi en origineel geschreven..
Vind enkel ook het scheef gedrukte stukje, wel mooi, maar toch wat minder dan de rest, daar zou je best wat meer woorden voor mogen gebruiken vind ik.. |
Ik vind het wat simpel geschreven maar je hebt een sterke boodschap erin zitten die ook goed naar voren komt. Ik vind je einde niet rommelig, integendeel, juist erg pakkend...
|
thnx allemaal:)
|
Ik heb ff wat aan dan schuingedrukte stuk gedaan. Ik vind het nu iets beter, majah, nog steeds nie helemaal (n)
|
Lang leve de botte bijl.
|
heel mooi gevonden!!t ontroerd me!!
|
Zo vind ik hem echt (y) (y) (y)
|
Ik vind deze versie beter dan de eerste. De eerste strofe vind ik mooi, al zou ik zelf de 'had' in de tweede zin weglaten. Ik vind het schuingedrukte stukje nog steeds niet echt lekker lopen; de woordkeus vind ik niet zo sterk. Verder vind ik hem een beetje stroef lopen, en de slotzin vind ik nogal abrupt. Toch is het zeker geen slecht gedicht; je hebt de boodschap wel goed overgebracht (y)!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |