![]() |
Probleem met beveiliging???
Ik heb n probleempje met sites waarvoor wachtwoorden moeten worden ingevoerd.
MSN meldt dat wachtwoord en/of username fout zijn (zijn ze niet, doen t op n andere pc wel) De inlogpagina van internetbankieren en mn universiteitsmailadres doen t niet (Error openning pagina). Hotmail wil ook niet naar de startpagina gaan. Windows-update kan ook niet worden gedraaid omdat er iets mis is met de beveiliging waarschijnlijk (zegt ie) Ik heb in IE onder internet opties de privacy/beveiliging en geavanceerd opties teruggezet op standaardinstellingen (voor zover ze dat niet nog steeds waren), maar t helpt niet. Iemand nog n suggestie wat ik moet doen??? |
Citaat:
Citaat:
Maar weet je zeker dat je geen girotel hebt, ipv internet bankieren? En universiteitsmail zou ook aan SSL kunnen liggen.. Citaat:
Dat kan kloppen dat dat niet werkt, is normaal. Citaat:
Kun je gebruik maken van SSL Problemen met Javascript Schakeln je firewall uit |
Ik zal ns kijken. bedankt voor de tips iig. T is idd internet bankieren (AbnAmro)
|
Citaat:
want bij Postbank heb je Girotel en Internet Bankieren. veel denken dat ze IB moeten hebben ipv GT :D |
Citaat:
Java werkt (iig als ik bijv. map 24.nl gebruik, die ook op java draait) Firewall heb ik uitgezet en t opnieuw geprobeerd, maar t lukte niet. Ik moet zeggen ik kan me met pc's n beetje redden, maar ben absoluut geen wizz-kid |
Citaat:
|
Citaat:
maar misschien ondersteund je ISP dat niet :) en stata ook de windows XP firewall uit? Citaat:
|
Citaat:
En de XP-Firewall ben ik vergeten. Is de PC van mn oom, zelf ben ik geen XP gewend, zal t zo nog ns proberen |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dr zitten zoveel dingen op een pc die ikniet ken. Miss iemand (per ongeluk/onbewust) een instelling verzet ofzo. bah, soms wilde ik dat ik meer van computers afwist Edit: laat nu een virusscanner lopen, die heeft ondertussen al n verdenking van iets gevonden, maar of dat helpt... |
Citaat:
Ik sta open voor verdere suggesties |
computer opnieuw installeren? :D
|
Citaat:
Nou ja, dat werkt tenminste wel (spreekt uit ervaring ;) ) In ieder geval bedankt voor je hulp |
heb t opgelost.
Systeemherstel is natuurlijk ook n optie van XP :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |