![]() |
Mc
Als je je overheerlijke BigMc (of wat anders) bij de Mac Donalds heb gegeten, breng je dan je dienblad weg en gooi je de rotzooi in de prullebak? :)
|
Nee. Ten eerste betaal ik die mensen er indirect voor om mijn troep op te ruimen, en ten tweede vind ik dat ze dan werknemers zouden moeten inhuren die een hoger IQ hebben dan een stoeptegel. Mijn laatste bezoek aan de Mac:
"Goedenavond, zegt u het maar" "Ik wil graag een medium chocolademilkshake" "Aardbei?" :s |
Ja ik kom er nu eigenlijk nooit meer. Maar toen ik er kwam bracht ik alles netjes weg.
|
Áls ik er kom, ruim ik het wel op ja. Niet alles wordt
even snel opgeruimd, en andere mensen willen vast ook aan een schoon (of iig zonder dienbladen ed) tafeltje eten. Kleine moeite. |
Citaat:
ow my god hoe vaak ik dat wel niet heb gehad (bestel ook altijd chocolademilkshake en 9vd10keer zeggen ze dan idd: aardbei?) :mad: grr en dan heel vaak zit er geen smaak aan de shake mar goed als we dan al door de mcdrive zijn heb ik echt geen zin weer naar binnen te lopen dus.. :mad: |
Dit gaat niet zozeer over het voedsel, dus:
---> De Kantine |
Ja.
Mc=Mac? :confused: |
als de mogelijkheid er is wel, maar meestal ist hier zo'n bende dat alles om de prullenbakken heen ligt, dan laat ik de zooi dus lekker op tafel staan :)
|
laat het staan!
|
Citaat:
|
altijd ja... (vanmiddag nog:))
|
Ik ruim het op.
|
Citaat:
|
Ik kom nooit bij de Mac Donalds. En dat wil ik ook graag zo houden. Maar áls ik er al zou komen, ruim ik wel mijn troep op.
|
Citaat:
|
ik gooi het altijd weg.
|
Citaat:
|
Ik ruim het altijd op. Wel zo netjes en het is toch een kleine moeite. Hoewel al die lui die er werken wel het IQ van een mongool hebben.
|
Citaat:
|
Eerst deed ik het nooit maar sinds ik zelf in le cafe (in de V&D) werk doe ik wel omdat ik het zelf ook superirritant vindt als mensen iets laten staat. :D
|
hmm soms gooi ik het weg en soms niet, meestal wel eigenlijk.
|
gooi het altijd netjes in de prullenbak :o
|
Ik vind 't vrij kinderachtig om er wel te gaan eten, niet op te ruimen en dan de mensen die er werken belachelijk te gaan maken.
Ruim 't gewoon op joh. |
haha 'mensen' die er werken.. :p
ik kom er niet, blij toe.. behalve als ik wendela tegenkom, dan ga ik naar de mac om d'r kwijt te raken.. ;) |
dat moeten die gasten doen die daar werken. zo hoort dat bij de mac.
en idd, dat verhaal van die chocolademilkshake heb ik ook al meegemaakt. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ruim het op
|
Áls ik er überhaupt al iets koop is het meestal geen complete maaltijd en nuttig ik het ook niet in het gebouw zelf. Indien dit toch een enkele keer voorkomt (lees: bijna nooit) gooi ik het wel gewoon weg...
|
Ik vind het ontzettens asociaal als je het niet even weggooit. Zoals Quiana zegt is het een kleine moeite om eventjes naar de prullenmand te lopen.
|
Citaat:
btw; ik ruim het ook altijd op. Is wel zo netjes |
Ik ruim op, het personeel is dan niet altijd even sociaal, maar dan kan jij het wel zijn..
|
Ik ruim het op, die afvalbakken staan ervoor, dus waarom niet?
|
Tenzij het alternatief de dood door verhongering is, zet ik geen stap in zo'n afschuwelijke moordmachine.
|
Ja.
|
Wat de laatste replies betreft, moeten wij geen ziekenhuisrestaurants bespreken...? :p
|
haha, vandaag nog 14 hamburgers gehaald (met 3 man)
|
Citaat:
|
als er een bak op de weg naar de uitgang staat wel..
|
iehl-iehl-iehl-iehl-iehl!!!
gatver, ik haaaaat macdonalds.. kom daar dus echt ook nooit *behalve wanneer mn zusje jarig is, want dan moeten we altijd bij macdonalds eten*zucht* |
tuurlijk ruim ik dat op ;) ook zo asociaal anders..
|
natuurlijk ruim ik t op :)
|
Ja, tuurlijk
|
Als ik al een keer eet bij de mac dan ruim in ook mn eigen rotzooi op ja, vind ik niet meer dan normaal. Jij wilt als je daar gaat eten toch ook niet aan een tafeltje zitten als de troep van een ander er nog ligt?
|
Citaat:
|
Ja. Ik vind het logisch dat je je eigen troep opruimt.
|
Je eigen troep opruimen is een teken van fatsoen en opvoeding. Het feit dat er ook werknemers rondlopen die dat af en toe doen, doet daar niet aan af.
|
Ik gooi dat weg. Natuurlijk! Sorry hoor, maar ik vind t behoorlijk lomp om dat niet te doen... (n)
|
Een MC is toch een Master of Ceremonies? :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |