![]() |
afrijden,.. lang wachten?
Ik heb een maand geleden afgereden en ben gezakt voor de eerste keer, nu heb ik gelijk weer een volgende datum aangevraagd maar ik wacht nu al een maand op de volgende datum..
is het normaal dat het zolang duurt? |
nope...ligt aan je rijschool...ze weten het normaal gesproken al binnen 1 a 2 weken...
|
De wachttijd bij het CBR is gemiddeld 6 weken, maar je rijschool kan van tevoren al plaatsen opkopen. Als men pas net een plaats voor je heeft aangevraagd, dan kan het zijn dat het nu nog 2 weken langer gaat duren.
|
Is verschillend. De wachttijd is denk ik twee maanden gemiddeld.
Maar zelf ben ik in 1 keer geslaagd ( :p ) dus van mezelf weet ik het niet. Maar een vriend van me is 4 maanden geleden of zo nog op geweest voor het laatst, dus die meot ook lang w8en! :eek: Hij is al 3 keer gezakt, nu moet hij staatsexamen doen, dan duurt dat altijd zo lang... |
6 weken dacht ik ook inderdaad.
|
Hmm ik heb het maar eens naar mijn rijschool opgebeld om opheldering te vragen.
nu blijkt: Ik heb 3 weken geleden gevraagd of mij rij-instrusteur een nieuw examen voor me kon aanvragen. Ze zei ja... Dus ik wachten en wachten en wachten totdat ze me zou bellen om de datum door te geven. Het duurde me allemaal erg lang dus vorige week heb ik haar weer opgebeld met de vraag of ze al wat wist ze zei: Ik heb vakantie dus ik weet nog niets Ik dacht... ze heeft het wel al aangevraagd alleen ze wil nu de datum, niet vertellen omdat ze vakantie heeft. Nu een week later heb ik het bedrijf zelf maar eens opgebeld onder een andere naam en gevraagd hoe snel ik bij hun zou kunnen afrijden, hij zei binnen 3 weken moet wel lukken. Dus ik mijn rij-lesinstructeur weer opbellen, nu zit het dus zo... ze heeft het nog helemaal niet aangevraagd dat ging ze nu doen en heeft ze dus niet 3 weken geleden gedaan omdat ze het toen waarschijnlijk is vergeten en daarna had ze vakantie........... dus ja........... dan ga je toch niets aanvragen lekkere service dus... nu kan ik binnen nu en een maand afrijden....... terwijl ik al een maand wacht!!! :mad: |
Ja, dat ligt dan toch echt aan je rijschool. Nogal stupide van hen om zo hun leerlingen te behandelen, want het is zeker geen goede reclame. Terwijl men het juist van deze mond-tot-mond reclame moet hebben.
Er zit niets anders op dan nog een maand te wachten. Of het moet zijn dat je bij een andere rijschool wel eerder kan afrijden. Overigens zou ik wel eens kijken hoe goed je kan autorijden, want anders ga je dadelijk weer 2x per week lessen terwijl je dat helemaal niet meer nodig hebt. Geldklopperij, dat is het. Irritante branche. |
Ff de sleutels van de auto van je ouders lenen zou ik zeggen :)
|
ik weet niet precies hoe het zit maar volgens mij kloppen er dingen niet helemaal in dat wereldje
|
BRRRR ik moet aankomende dinsdag voor de eerste keer op :eek:
Iemand tips? :) |
Citaat:
|
Geen ervaring mee, slaagde in één keer :)
|
27 okt. voor de 2e keer.......... na 2 maanden wachten :mad:
|
Citaat:
Toen m'n broertje namelijk voor de tweede keer gezakt was, mocht hij binnen 2 weken (zouden er ook 3 kunnen zijn) weer afrijden... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |