![]() |
Lo-Pro - Lo-Pro
Is wel leuke plaat, maar nog niet echt de brute revolutie waarvan ik gehoopt had dat het zou zijn. lang leve de hype!
Friso zal het geheid top vinden daarentegen :( |
LO-PRO :eek:
daar wacht ik idd al een jaar op Ik ben hem meteen gaan downen *knielt* pete murray *wuift handen op en neer* |
ik zag hem gister staan ja. Maar eens downen en vanavond in de trein lekker luustern.
|
ik vind het een vet album
|
ik heb em nu 2 keer geluisterd vandaag, en ik vind het allemaal maar brave shit....niet dat het slecht is maar zeker niet "vernieuwend". Veel songs lijken op elkaar, weinig dynamiek, allemaal beetje zelfde tempo, zelfde opbouw etc/
|
ben um nu aan het downen...
ow btw weet iemand nog hoe die nieuwe bandnaam is van de Pulkas???? was dat nou I:AM:I ofzo? Die schijnen namelijk ook wat uit te brengen op korte termijn... |
ik dacht dat die dudes er gewoon mee gekapt waren :S thx voor het betere nieuws :D
|
Citaat:
|
na 1,5 lo-pro luisterbeurt, ben ik net als Carn van mening dat het te braafjes is. Die zanger blijft geweldig en de songs zijn goed opzich, maar het is idd allemaal een beetje hetzelfde. Alleen nummer 4 springt imho echt uit.
Waar zijn de ballen van Ultraspank.? |
Citaat:
tenminst, half jaar geleden las ik er een concertrecensie van. Ook een geweldige band. |
Idd niet revolutionair. Maar luisterbaar en goede vocals.
'Braafjes' is idd een goed woord om te gebruiken, zeker als je het vergelijkt met Ultraspank. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |