![]() |
tijden
Hallo,
Ik had een vraagje: Wij hebben altijd CKV het 8e en 9e uur. Het 9e uur is bij ons tot kwart voor 5. Nou had ik een leraar ooit eens binnensmonds horen zeggen dat dat misschien geeneens mocht. Het 9e uur les. Nu wou ik ff vragen of iemand een site ofzo weet waar al dit OFFICIELE regeltjes staan. Anders mag mijn school CKV mooi op een ander uur gaan regelen. greetz, WaZzUp |
Men mag gewoon op die tijden lesgeven. Jammer voor je.
|
Citaat:
|
Mag gewoon hoor.
|
Het is jammer, maar je kan er niets aan doen. Nouja, misschien kan je het voor elkaar krijgen dat men het uurt verplaatst. :)
|
Ja, het mag gewoon anders zou ik ook geen 6e uur (16.35) mogen hebben...
|
Idd, 9e uur mag gewoon.
|
Moet ook gewoon elke maandag tot 16.40 uur naar school.. We hadden eerst ook nog een 10de uur, maar die is gelukkig al een paar jaar afgeschaft. :)
|
Ik al een paar jaar nooit langer les dan tot 15.05 puh :P
Maar het mag wel.. en boeiend, tis maar ckv |
Het is bij ons op school 'sociaal verboden' zeg maar.
Ik hoef maar 2 dagen tot 14.05 uur naar school, 2 dagen maar tot 13.15 uur en zelfs 1 dag tot 12.05 uur. Relaxt! :) |
is niks aan verboden, komt alleen niet zo heel vaak voor,
toen ik in de 5e zat had ik ook tot het 9e uur gym, toen zat ik 's maandags tot 17:00 op school. Je zou eventueel bij de school kunnen gaan klagen als je een lange reistijd hebt, dat je dan in de winter in het donker naar huis moet en dat dat onverantwoord is. |
bij ons op school hebben we tot het 10e, maar dat is kwart over 4
raar zeg!!! |
mjah, tot het 9e uur mag gewoon.. jammer genoeg..
|
Citaat:
Alhoewel ik daar eigenlijk niet over kan oordelen, kheb nog nooit ckv gehad |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag wel, bij mij op school duurt het 9e uur tot 16:45.
Heb ik deze periode niet, maar die is al afgelopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |