Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   sokken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=60999)

de 19-04-2002 09:46

sokken

Wat voor sokken heb jij?

ikzelf:

-ruitjessokken van Burlington
-Ralph Lauren
-Hugo Boss (veel zwarte)

en als subvraag: Wat vind jij van het fenomeen 'de halve sok'?

boardbabe 19-04-2002 09:47

ik heb witte sokken

..de halve sok vind ik wel o.k. (kun je toch niet zien duzz)

freakjuh 19-04-2002 09:52

Ik heb sokken in alle kleuren van de regenboog, gewone en met plaatjes derop, en blommetjes enzowww.....ik heb vooral wel veel witte en zwarte sokken....

Halve sokken hebbik niej, lijkt me wel lekker luchtig voor de zomer dus maybe ga ik ze kopen, maybe draag ik gewoon men normale sokkies...

beuk 19-04-2002 10:04

meestal gewoon effen van de hema.. ik durf te wedden dat die in kwaliteit niet onderdoen voor RL of wat dan ook.

de halve sok? tja, ik vind het typisch iets voor meisjes eigenlijk, en dan ook alleen in de zomer..

Li 19-04-2002 10:13

ik heb burlingtons, dkny en een paar van Rl, maar toch vooral van de hema:D
Het zijn maar sokken hoor, alleen burlingtons vind ik in de winter superfijn tijdens het golfen omdat ze zo lekker warm zijn...

In het voorjaar en zomer draag ik altijd enkelsokken, staat meestal wat mooier en wordt mooier bruin
Bij jongens interesseert het me niet zo, als het maar geen witte sportsokken zijn

nare man 19-04-2002 10:15

Ik heb alleen sokken van de Hema and proud of it!

En Li, kom online! :)

De Ideale Schoonzoon 19-04-2002 10:15

ik draag altijd witte sportsokken, en heb ik een korte broek / 3-kwartsbroek aan, dan sla ik me sokken om (ik maar er halve sokken van )

Lievelotje 19-04-2002 10:33

ik heb hele opvallende sokkuh aan, maar ik durf wedden dat iemand die mu nu zou zien er weinig op zou letten :D

(heb nl. verder nog niks an)

De Ideale Schoonzoon 19-04-2002 10:55

hmmm, helemaaaaaal niks ???

Li 19-04-2002 11:43

Citaat:

nare man schreef:
Ik heb alleen sokken van de Hema and proud of it!

En Li, kom online! :)

ja sorry, ik was in de stadsbieb (was even cultureel bezig:D)

Maar nu heb jij lunchpauze:(

Om maar weer ontopic te gaan:
Wie hecht er veel waarde aan merksokken (ofzo:rolleyes: )

Ik ben de Walrus! 19-04-2002 11:48

Draag voornamelijk witte sokken, en heb ook wel een paar nette zwarte sokken, maar die draag ik alleen bij een pak (en wanneer heb ik nou een pak aan:confused: )

En halve sokken zijn top, je gaat op lage schoenen toch niet van die hoge sokken dragen, ziet er echt extreem lomp uit:eek:. Zeker onder een driekwart/korte broek.

Roxy 19-04-2002 11:57

Sokken vink stomme dingen :) ik heb vooral veel gewone sokken en wat witte sportsokken die zitten gewoon lekker... en verders heb ik nog een paar hoge streepjes sokken voor de leuk :)

nare man 19-04-2002 12:01

Citaat:

de schreef:
-Ralph Lauren
-Hugo Boss (veel zwarte)

Geldverspilling

Alsof je dat soort sokken aan zou trekken op een beetje sociëteit, ze zijn binnen no-time naar de kloten :D

De Ideale Schoonzoon 19-04-2002 12:02

Citaat:

nare man schreef:

Geldverspilling

Alsof je dat soort sokken aan zou trekken op een beetje sociëteit, ze zijn binnen no-time naar de kloten :D

GEWOON SPORTSOKKEN JONGENS !!!

Li 19-04-2002 12:04

Citaat:

De Ideale Schoonzoon schreef:

GEWOON SPORTSOKKEN JONGENS !!!

dit topic gaat een beetje de verkeerde kant op:D;)

Eaglewing 19-04-2002 12:51

Citaat:

Li schreef:

Wie hecht er veel waarde aan merksokken (ofzo:rolleyes: )

Ik niet.

Ik heb +/- 15 paar echt(e) Hema sokken (waarvan 5 paar met winnie de pooh:o)

en +/- 6 paar burlingtons. (omdat ik het mooie sokken vind, die in veel kleuren combi's te vinden zijn)

En nog wat andere sokken.

Boogie 19-04-2002 13:23

louter wit :p

Mara 19-04-2002 14:29

Keb sokken met allemaal tekenfilm-figuurtjes en JA dat vind ik leuk :D Zo heb ik Winnie the Pooh, Mickey Mouse, Minnie Mouse en nog wat.
En nog 2 paar Southpark en Simpsonsokken :p

En nog sportsokken... voor onder het sporten!;)

kaleidoscope 19-04-2002 15:05

Ik heb sokken in alle kleuren en patronen,maar gewoon zo goedkoop mogelijk hoor :)
Ik heb ook heel veel kniekouzen...zo onderhand 15 paar ofzow :o

Merksokken ja..ik weet niet ik vind het niet echt nodig,je ziet ze niet dus puur om het merkje zou ik ze zo en zo niet kopen..misschien omdat ze langer mee gaan dan 'goedekope'sokken maarjah qua geld kom je dan op hetzelfde uit...of je nou in 1 keer superdure sokken koopt die een lange tijd mee gaan,of 2 keer de helft goedekopere sokken koopt..

nare man 19-04-2002 15:32

Citaat:

Eaglewing schreef:
en +/- 6 paar burlingtons. (omdat ik het mooie sokken vind, die in veel kleuren combi's te vinden zijn)
Ja, ze worden alleen tegenwoordig écht door iedereen gedragen, zodat je juist een ongelooflijke meeloper bent als je die dingen draagt :D

de 19-04-2002 15:38

Citaat:

nare man schreef:

Ja, ze worden alleen tegenwoordig écht door iedereen gedragen, zodat je juist een ongelooflijke meeloper bent als je die dingen draagt :D

beter een meeloper, dan witte sokken dragen :p

KazzZ 19-04-2002 15:40

Citaat:

de schreef:
Wat voor sokken heb jij?

ikzelf:

-Ralph Lauren
-Hugo Boss (veel zwarte)

*proest* :D :D :D

wie kijkt er nou naar je sokken :p

beuk 19-04-2002 15:50

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:

*proest* :D :D :D

wie kijkt er nou naar je sokken :p

Ik kijk altijd naar iemands sokken.

Maar dan naar het soort, het merk is toch onzichtbaar en niet van belang..

Alex 19-04-2002 15:58

Sokken maken me echt niets uit.. ik heb er wel best veel... maar dat is vooral handig voor vakantie enzo..

Sokken die ik heb:
-Donkerblauwe (via mio huismerk)
-Zwart en donkerblauw van de hema
-lichtblauwe en paarse van een of ander vaag winkeltje in leiden (merkloos)
-Burlingtons (van de bijenkorf in de aanbieding :D )
-Sportsokken (om aan te trekken tijdens gym enzo)

KazzZ 19-04-2002 16:08

Citaat:

beuk schreef:

Ik kijk altijd naar iemands sokken.

Maar dan naar het soort, het merk is toch onzichtbaar en niet van belang..

ja okay... vieze witte sportsokken zijn niet erg aantrekkelijk :p
en sokken onder een broek met hoog water staat ook voor gene meter... maar als je gewoon een lange broek aan hebt, maakt het toch nix uit.

beuk 19-04-2002 16:10

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:

maar als je gewoon een lange broek aan hebt, maakt het toch nix uit.

als je zit zie je ze toch..

de 19-04-2002 16:13

Citaat:

beuk schreef:

als je zit zie je ze toch..

precies, ik vind het een grote afknapper als ik een wit randje onder een dockers pantalon zie uitkomen..

Roos 19-04-2002 16:33

Citaat:

de schreef:
precies, ik vind het een grote afknapper als ik een wit randje onder een dockers pantalon zie uitkomen..
Ja maar dat vind ik absoluut geen reden om sokken van Hugo te kopen.

Ik haal m'n sokken meestal bij de Hema, ik heb effen en ruitjes.

Het kan mij niet zoveel schelen of er nou wél een Burlington merkje of niet op mijn sokken zit.

Nuck 19-04-2002 16:37

Ik heb
- Burlingtons in allerlei kleurtjes (gewone sokken en kniekousen)
- sokken van de V & D (felle kleurtjes)
- sokken van de Hema (Snoopy en een zooi enkelsokjes)
- sokken van de Hennes (roze en blauwe enkelsokjes)

Ik ga echt geen RL sokken o.i.d. aanschaffen, beetje onzin. Ik heb qua 'merksokken' alleen Burlingtons, en alleen omdat dat gewoon de leukste ruitsokken zijn (naar mijn mening) :). Verder: Hema rules :D.

morwen 19-04-2002 16:46

khept fanalles, maarum kweeniej waarfandaan

meeste zijn zwart, grijs of wit

~**FrAncEs**~~ 19-04-2002 16:54

is verslaafd aan sokken en kniekousen...heb alllle soorten sokken zowat..ik zie elke keer wel weer nieuwe leuke..nieuwe aankoop:sokken met diamantjes, roze netkousjes, pipi langkous-kniekousen en balletkniekousen..

xsten 19-04-2002 17:01

(vespasienne ik heb geen zin om uit te loggen)

Ik kom om in de ruitsokken ong. 15 á 20 paar, van RL heb ik een paar blauwe 2 paar rode en een paar oranje.

*Liene* 19-04-2002 20:16

ik heb gewone zwarte sokken en ook halve sokjes op panty sokjes maar die doe k alleen in de zomer aan
oja, k heb ook van die wit/grijs (beige) dingen

Loesje 19-04-2002 20:52

ik heb 3 paar burlington sokken
een helehoop lage sokken van de h&m en hema

en echte heel veel zwarte sokken van de hema

Jones 19-04-2002 20:57

Citaat:

de schreef:

:rolleyes:

Floosje 19-04-2002 21:21

ik heb heel veel verschillende: gewoon effen donkere en met streepjes enzo.

En sokken van Siepie :D

Maar ik ga echt geen merksokken kopen, gewoon bij de hema ofzo. Dat vind ik anders echt zonde van mn geld, wie ziet je sokken nou??

maar 20-04-2002 00:28

Ik heb vanalles, van Hema tot Burlington; allemaal even goede kwaliteit, ik selecteer ze dan ook op kleur/motief.

StefanLovertje 20-04-2002 09:15

ik heb ook vanalles, van tweety :D en van ehm poeze, en ehm oh bart simpson (zijn eigenlijk van me pa, is dus ook maat titanic, maar goed, ze zitte lekker :D en ehm ik heb nog van die halve sokjes, witte en blauwe... :)

De Ideale Schoonzoon 20-04-2002 10:38

sokken zijn eigenlijk heel fout !!!

StefanLovertje 20-04-2002 11:29

Citaat:

De Ideale Schoonzoon schreef:
sokken zijn eigenlijk heel fout !!!

wrom?

shanli 20-04-2002 12:10

ik heb groene,blauwe,oranje met blauwe strepen,en blablabla sokken,en 2 paar (een wit en een zwart paar) enkelsokken(halve sokken dus).

Paulaah 20-04-2002 13:11

hahaha.. ik heb echt geeeeeen boeiende sokken :)
Wel halve sokjes..super relax zijn die :P

Faery 20-04-2002 13:14

paar paar zwarte sokken (zodat er geen wit randje boven me sgoen uit komt,.. ookal heb ik geen bootschoenen en een dockers broek :]) en een groot aantal witte sokken. Die zijn goedkoop en zie je toch niet boven kisten uit :)

wIccy 20-04-2002 13:29

normaal draag'k zo'n zwarte enkelkousjes
maar heb ook nog gewone zwarte kousen, die draag ik dan meestal ook op mijn enkels, plooi ik dan over
kan er niet tegen dat er iets boven mijn enkel zit :)

Gwen. 20-04-2002 14:17

De "halve"sok vind ik relaxt als ik driekwartbroeken of rokjes draag omdat ik ut niet leuk vind als er dan een stuk sok bovenuit komt. Jah tenzij ik koele sokken aanheb. Verder heb ik zwarte sokken van de markt, witte en zwarte halve sokken van de markt en koele sokken van de Hema en kniekousen van de H&M.

*Fallen_Tear* 20-04-2002 14:33

Ik heb altijd te weinig sokken, aangezien er bij mij áltijd 1 van de 2 kwijtraakt :o :D

Maar de sokken die ik nog heb, zijn zo kleurig mogelijk :). Streepjes, roze, oranje/roze, geel, groen enz. En met vlammen > die zijn koel.

En ik wil nog steeds een paar Burlington's of desnoods 'neppe' in het roze/ lichtgeel :)

Black Butterfly 20-04-2002 14:48

roze snoopysokken, rode jip en janneke sokken, gele woodstocksokken...powerpuffgirlssokken, nijntjesokken, hellokittysokken...en zo kan ik nog wel ff doorgaan...oow jah heb ook nog 2 paar gewone zwarte en 2 paar van die halve....maar ik vind die halve irritant zitten

Thutshui 20-04-2002 15:26

witte sokken [sport]
groen-geel gestreepte kousen
blauw-wit gestreepte kousen
^Marije^ d'r paars/zwart gestreepte kniekousen
en een paar verknipte Hema-maillots :)

SE 20-04-2002 15:31

Citaat:

de schreef:
Wat voor sokken heb jij?

ikzelf:

-Ralph Lauren
-Hugo Boss (veel zwarte)

Als je sokke van merke gaat drage ben je egt vr heen vinik.. maarjah.. ik draag alleen witte grijze en zwarte.. (nuttig)

Citaat:

de schreef:
en als subvraag: Wat vind jij van het fenomeen 'de halve sok'?
ik vin halve sokke ghey.. en voor meiskes..

Smiley_Knorretje 20-04-2002 16:58

ik heb iets van 6 paar witte sokken (geen sportsokken) en een paar gekleurde, maar die wil ik niet aan, alleen als het echt moet

halve sokjes heb ik ook, 3 paar, ze zijn wel handig, ik vind 't mooier staan dan dat ze boven m'n schoenen uit komen. Ik heb ze dus alleen in de zomer aan

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.