![]() |
The Distillers!!!!!!! @ De Melkweg!!!
Ejz. wie gaat nog maar allemaal??
11 € euro, 16 november @ de Melkweg.. Ik ga denk ik zkrz... :) * moet daarvoor wel mijn eerste stagedag al meteen vrij nemen, maar dat is het me wel waard.. :) * Ik wil The Distillers echt niet missen gewoon!!!! :D |
hm ik vond ze een paar jaar geleden wel ok maar niet echt meer. bovendien spelen ze op een zondag. dom van ze.
|
Ja. Daar wil ik wel heen. :) Maar zondag is idd minder tactisch.. (n)
|
Citaat:
|
Schijtband.SchijtFrontwijf.SchijtImago.
en muziek om van te KOTSEN |
kutband
kutmuziek kutwijf echt zo'n band die het imago van punk alleen maar verziekt |
Citaat:
En als volgens jouw The Distillers dit verzieken he... WTF DOEN BLINK 182 EN SUM 41 wel dan dit genre?????????? :confused: |
Citaat:
|
punk imago verziekt? der valt niks meer te verzieken aan het punk imago, aangezien het punk imago al vertroebeld is door hanekammen, spikes, en combat boots.
|
precies het spul wat de Distillers promoten!
|
ik vind ze wel leuk, en ik zou er ook wel heen willen
alleen word dat niks denk ik, want ik kan die cd niet meer aanhoren :( vroegah |
Er zijn toch een hoop bands op de wereld waar ik nog nooit van heb gehoord. En wederom krijg ik heel sterk het gevoel dat ik eigenlijk niets mis...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Distillers zijn niet zo leuk....
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind ze heel fotogeniek, the distillers. |
ik vond ze vroeger leuk, heheh:D
maar nee... |
ik vind ze vet, heb ze al eens gezien, en ik ga nu zeker weer.
|
:d
|
ik vind de cd wel vet, weet niet of ik ga...
|
Ik heb er ook nog nooit van gehoord :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er komt geen punk op tv dus ja....
|
Citaat:
|
goh wat zijn we allemaal weer true. :rolleyes:
wie het niet vet vind, negeer het topic gewoon. |
People just don't get it....
|
wie nonstop bezig is met bepalen wat wel en niet punk is, zou zijn tijd niet zo moeten verspillen,
en muziek leren waarderen uitgezocht op of hij/zij het goed vind klinken, niet uitgezocht op imago/attitudes of genre van de bands. |
punk hoort toch nog iets van het originele gevoel mee te dragen?
|
Idd. Punk is niet zomaar een muziekstroming. Althans it shouldn't be. Hou niet echt meer bij wat ze er nu van gemaakt hebben.
|
das wel heel leuk en aardig enzo maar die bagger noem ik geen punk..
The Exploited da's pas punk |
The Exploited is punk hoe t in Engeland is uitgevonden. Imago's en vooral niets inhoudelijks zeggen. (n)
Fuck die shit. |
neuk jij die poep dan maar
ik lach om die poppunkbandjes die sporadisch opduiken om een hitje te scoren en dan weer opdonderen. |
Ik ook. En ook om the exploited. Ik ga weer the mighty Black Flag luisteren.
|
Punkers zijn maar reuze irritant :p..
Waarom luister ik eigenlijk naar die bagger muziek :D.. Owh w8, das waar ik luister geen über true punk :p.. Maar een slap aftrekkels daar van.. Maja heel mss dat ik naar The Distillers ga.. |
vind haar gaar sinds ze tim armstrong heeft verlaten voor iemand van queens of the stoneage.......
|
Citaat:
|
Ken ze eerlijk gezegd ook van MTV2 (Engelse), toen City Of Angels werd uitgezonden, vond het wel iets pakkends hebben. Heb toen een keer uit spontaniteit de cd aangeschaft (Sing Sing Death House), leuke cd.
De muziek vind ik apart, maar ik ben ook niet echt erg bekend in de wereld van punk. Verder de zangeres :D Ik ben van de partij in de melkweg, maarja, ik ga toch zowiezo naar superveel concerten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Agh ja, ik luisterde er vroeger ook naar... Nu vind ik het niet boeiend meer.
En ik ga misschien wel als vrienden van mij gaan. Dan ga ik gewoon mee voor de lol... |
Citaat:
Sing sing death house Bullet & The bullseye Hate me |
ik ga denk ik wel maar neem een helm mee want mevrouw brody coke neus had volgens mij iets te veel wit poeder naar binnen gehacheld en begon te flippen toen er een leeg bierbekertje haar kant op kwam. Ze loopt het podium af komt terug met allemaal ongeopende bierblikjes en begint ze met een noodvaart het publiek in te gooien. Ik kon nog op tijd weg duiken maar de gast achter me had een bierblik vormige wond op zijn buik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ga zeker naar de distillers :) vorig jaar in ede waren ze zooo cool |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |