![]()  | 

[Foto's] Mistige ochtend 

Vorige week een keer vroeg opgestaan om foto's te nemen van de mist in combinatie met de opkomende zon.  
	Hier een selectie van de foto's: 1. http://members.lycos.nl/jodihuisman/Mist/mist_01.jpg 2. http://members.lycos.nl/jodihuisman/Mist/mist_06.jpg 3. http://members.lycos.nl/jodihuisman/Mist/mist_07.jpg Mijn persoonlijke favoriet: http://members.lycos.nl/jodihuisman/Mist/mist_08.jpg  | 

veeeet, echt enorm cool vind de 3e alleen wat minder maar die andere zijn echt cool 
	 | 

ont-set-tend mooi, verder weet ik er niks over te zeggen :) 
	poehe :) die sfeer die je met die foto's creëerd (y)  | 

Mooie foto's! :o 
	Alleen vind ik die randen om de foto's heen niet mooi... maja, die kun je er ook vanaf halen...  | 

Citaat: 

| 

Wow, prachtige sfeer! Met name foto 2 en 4. (y) 
	Welke resolutie heeft het origineel? (want foto nr 4 is nogal sterk verkleind?)  | 

Citaat: 

[btw]oi :)[/btw]  | 

heel mooi :) voor de eerste (y) 
	 | 

dik in orde 
	 | 

1,3,4; GEIL 
	2, jammer van de man met hond mooi werk met je 10D *jaloers*  | 

Citaat: 

Ik wachtte juist totdat zij langs zou fietsen, om de foto spannender te maken. Anders zijn het alleen maar lichtstralen.. Volgende week mag je mn 10D aanraken hoor :P  | 

| 

ontzettend mooi! wat is 10D? je camera? wat voorn camera is t? 
	 | 

Citaat: 

Klik  | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

Ze zijn echt heel leuk.. Die 1e vind ik jammer van die palen die daar staan eigenlijk... Breekt het beeld een beetje  | 

Citaat: 

Zoals je Zei : om hem wat spannender te maken  | 

Citaat: 

Je zegt het zelf :) Juist omdat het anders maar een saai grasveld met een sliert mist was, fotografeerde ik die palen erbij..  | 

:eek: 
	Ik vind hem met man en hond VEEL leuker en mooier dan die zonder.  | 

Lezen, beste mensen: VROUW en hond ;) 
	 | 

wauw, echt mooi zeg, vooral de tweede en laatste. (y) 
	 | 

Proficiat. Geweldige foto's! :) 
	(mag ik vragen waar ze gemaakt zijn?) Grtx, Danny ps: ga me nou niet gek lopen te maken over D10's ofzo.. :P (wordt tijd dat ik mijn spaarvarken eens oproep)  | 

Alleen die derde is minder, de rest is top.  :)  (y) 
	 | 

die eerste 2 zijn echt mooi!! de anderen ook wel maar die spreken me minder aan. 
	 | 

nummer 3 is zeer vet de rest doet me niets.. die kaders zijn verschrikkelijk jammer trouwens... 
	 | 

Citaat: 

| 

erg mooie foto's! 
	 | 

mooi. 
	 | 

Prachtige foto's. 
	 | 

Citaat: 

Erg mooie foto's (y)  | 

tres  (y)  
	lang leven de (meeste) mist foto's  | 

erg mooi 
	 | 

heel erg mooi, damn! 
	 | 

woah 
	prachtig!!!!!  | 

die laatste is echt ontzettend mooi:) 
	 | 

Nog een x reageren; dit zijn foto's waar ik urenlang naar zou kunnen kijken (bij wijze van spreke), *smelt* 
	 | 

waauuuww die tweede en vierde zijn echt helmaaal super!! Wat mooi zeg! 
	die andere twee zijn ook erg mooi.  | 

1e, 3e en 4e zijn prachtig! 2e ook wel, alleen jammer dat er leven op staat, en de omgeving niet zo, eh, wijd zijn. *hoe leg ik dat uit?* *ik zal erover denken* 
	 | 

Mooi mooi mooi mooi!!!! 
	ik vind het altijd heerlijk om s'morgens met de mist om me heen naar school te fietsen :D vooral die laatste is errug mooi!!! :eek: (y) (y)  | 

mooi!!! Allemaal!!! Die in het bos vind ik het mooist :) 
	 | 

(Y) respect. 
	 | 

2 en 4 zijn TE doop. 
	Respect (y).  | 

wauw!!!! ze zijn heel mooi vooral die laatste is echt super mooi!!!  
	kussss kunamosity  | 

Heel erg mooi.  
	Iedere morgen als ik naar school fiets en ik zie die mist net boven de wei hangen denk ik van: ik moet echt eens vroeg opstaan en foto's nemen! Maar het komt er steeds niet van, ik ben lui :(  | 

die man met die hond, daarbij hoor ik meteen Focus - Sylvia 
	 | 

:|  :eek:  :cool: 
	 | 

Die laatste  :eek: 
	 | 

Heb je die laatste foto misschien ook in een resolutie van 1024*768 zodat ik het op m'n bureaublad kan doen (als dat mag??!)? 
	 | 

Citaat: 

ik mail em wel..  | 

allemaal mooi! 
	Bij die 2e foto vind ik die fietser en die hond juist leuk :)  | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |