![]() |
hanekam
hej...khad ff een vraagje...ik wil graag hanekam late knippe maar wil mn haar soms ook 'gewoon' kunne doen.....heb iemand een iedee of voorbeeldje hoe ik da ut beste kan late doen?....xxx
|
dan doe je de hanenkam niet bovenop, maar aan de zijkant van je hoofd, dan kan je een comb-over kapsel maken ( wat kale mannen doen
:D |
gewoon niet doen.. zonde.. :nono:
|
Lang laten groeien, de zijknaten weg scheren en je haar valt over het kale heen en je kunt gewoon een hanekam maken
. |
^jah maar da wil ze volgus mij nie, heb ze alsnog half kaal...naja dan is ie tenminste wel echt he...maar je ken ook gewoon je haar int midde langer, deronder korter beetje piek enzo dan ken je ut normaal en ook nog soort van hanekam
maarja ut beste is gewoon je kop scheren he |
echt zo'n naieve kutpuber weer die wel punk wilt zijn maar ook weer niet te.
bij de weg. comb-overs zijn de shit. als ik 40 ben dan zie je mij ook met zulke dingen. dan is het pas stijl. |
Citaat:
|
Koop dan meteen zo'n spikeband! :rolleyes: :nono:
|
hehe... 't is of het een, of het ander. ghehe... helaas, kippegaas.
|
Citaat:
|
scheer apperaat en 2 zeikanten eraf halen
niet zeiken gewoon kaal of geen kam |
Idd kaal of kammen!
|
:)
|
Op de goede lengte laten knippen, dan kun je er een hanekam van bouwen en er nog gewoon meer rondlopen. (y)
Maar dat is natuurlijk niet het echte werk :nono: |
in een scheiding kammen :D
maar doe maar gewoon niet eigenlijk als je't niet zeker weet ;) |
Gewoon een hoge undercut nemen. Als je je haar dan los doet, valt dat over het kale gedeelte heen. Merk je weinig van (behalve dat je dun haar hebt)..
|
Doe het zoals Jim :rolleyes:
|
Een hanekam is best leuk, het ligt er alleen aan wáár je 'm hebt :o
|
Citaat:
|
Het kan natuurlijk. Ook bij een meisje kan het wel leuk zijn, maar niet als je je haar dan plat hebt.
|
Je bent Oi! of je bent het niet, scheren met die handel.
Cha0s is er goed in, ook in het geval dat je niet meewerkt wordt er vrolijk geschoren! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me af hoe dat nou moet als je gaat slapen, dan plet je dat ding toch ofzo :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is het onmogelijk te pletten wanneer je styled met haarlak en behanglijm. En anders heb ik nog een tip van een anonieme tipgever: STIERESPERMA! ;) @ Cha0s |
Citaat:
|
valt best mee
gewoon rechtop zetten int midden andere haren er aan de zijkant tegenop zetten en t zit al alhoewel, jij bent een meissie en daar weet ik t niet bij ik heb zelf ook een hanenkam, ik heb ze zo dat ik af en toe Spikes, gewoon alles omhoog en opzij kan doen |
Citaat:
|
Gebruik gewoon bier, geeft je ook nog een charmante geur (y)
|
Citaat:
|
Kots zal toch ook wel helpen met het vasthouden van't model?
|
ligt 'r aan wat je gegeten hebt denk ik...
|
chaos(+mindlezz) is idd goeie hanekammenmaker :)
al moet ik zeggen dat toen ik het zelf deed hij ook est mooi was geworden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon 2 lage staartjes in doen, maar ipv de scheiding in het midden, 2 scheidingen iets naast het midden en van het haar wat er buiten valt een hanekam maken. |
ja maar das natuurlijk niet 'de shit' :rolleyes:
als je iets doet doe het dan goed gdvr mn aansteker is leeg. HELP |
ja, ok, maar het is een mogelijkheid :)
|
neem anders een pink-kapsel :rolleyes:
|
is die niet punk dan? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
jij zit in dit topic, en gelijk daalt het niveau fucking hard ;) |