![]() |
Rotterdam
Ik ga a.s zaterdag avond naar Rotterdam toe en ik vroeg me af of iemand hier nog enkele leuke cafe's weet.
We zoeken iets in de buurt van Pathe Schauwburgplein, en een cafe waar geen ski-hut muziek of trance word gedraaid, nouja iig muziek met enig niveau. Wie weet er een leuk adres en "route beschrijving". Bedankt iig. :cool: |
maar techno, club, hardcore, house, progresive, techhouse, oldskool enzo mogen wel ? :rolleyes:
|
wat vind jij enig niveau? iig
Hollywood Nighttown Waterfront Baja beach club Coconuts en NOW en WOW |
Citaat:
:p |
nighttown is idd wel een goede.
Beschrijving: Als je pathe uitkomt links de hoek om. Schouwburgplein overlopen en daar naa links. oversteken en rechtdoor (je komt dan in de chines buurt) aan de linkerkant van de straat zit dan nighttown. Anders: Hollywood (verschillende soorten zalen met verschillen muziek. www.hmh.nl ), breakaway (is meer om eventjes wat te gaan drinken). En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan, gewoon ff een kijke nemen in de omgeving (stadshuisplein is vlakbij) en kijken wat je leuk lijkt.... |
Dj Café Bootleg..
Zit aan de Westersingel.. Pratisch achter Schouwburgplein.. Zal maar zeggen aan het water, waar de tram loopt (vanaf CS t/m Eendrachtsplein).. |
Hollywood - kutpubliek. type sjonnies en anitas
Baja beach club - idem Coconuts - idem ga anders naar de Consul tegenover de Bootleg is dicht bij centraal en Pathe schouwburg. draaien ze wat alternatieve muziek. Rotown ook, dat ligt wat verder op en dan naar rechts. Nighttown cafe is af en toe ook wel leuk. |
Crazy pianos???? Ook heeeeel gezellig.... (y)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ga iig niet naar Calypso...
gister ben ik daar geweest, we hadden zin om een onbekende discotheek te bezoeken. In totaal waren er 16 mensen binnen om 2 uur 's nachts en de tent was zo groot als The Challenge in Hoofddorp. Tips: American Dream Cafe (wel erg druk) Break Away (cafe, om gezellig wat te drinken) Off Corso (alleen als er een leuk feest is) Nighttown (alleen als er een leuk feest is) Hollywood (moet je van houden, niet mijn smaak, maar veel mensen vinden het leuk) Now & Wow (hangt ook van het feest af) [edit] voor de 'studenten' (lees ballen, kakkers, nette mensen hoe je ze ook wil noemen) onder ons, de beurs, zit tegenover off corso.[/edit] |
Citaat:
Mwah, calypso is best ok op bepaalde avonden. Met drumm&tekno (optimus prime) wast wel tof :D |
Danscafé Sorbonne vind ik heel erg leuk.
Zit naast de V&D bij de koopgoot. |
Citaat:
|
Ja Sorbonne is wel geinig. Heb er een errrg leuke avond gehad laatst :o (y)
Maar tis wel onwijs druk... en de muziek staat te hard. |
Is Zotter alweer weg?
Gaat ook snel dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |