![]() |
Vraag aan alle gebruikende forumleden
HeeeY menschen, :D
Laat ik maar meteen to the point komen; Met welke geestverruimende middelen heb je wel 'ns een kut ervaring mee gehad? Ennuhm, wat ging er door je heen? Doel van de vraag: iedereen lijkt alleen maar leuke ervaringen te hebben met drugs, terwijl ik dit niet geloof... Als ik namelijk van mezelf uitga.. (Heb wel 'ns geflipt op speed, wiet... Echt hartstikke paroïde)... :rolleyes: :bloos: Joyce |
Ik heb het alleen met alcohol gehad dat ik het niet meer leuk vond (n)
|
toen ik half uit me eerste salvia (10x) trip kwam, zag ik de gezichten van de twee vrienden die in de kamer zaten anders dan in de realiteit. Er ging een rotgevoel door me heen, omdat ik ze niet meer zichzelf vond daardoor.
|
paddo's... das alles
fout gaan zit tussen je oren ( in de meeste gevallen) |
alruin combineren met wiet. Da's tot nu het meest onprettige tripje ooit geweest, maar ook meteen de langst durende. :o
|
van spacecake da vok eecht kut echaaa aaaaagh en mja ben best wel ntopic en mot hel xajcjhtjs done....
|
Een paar keer slechte ervaring et drank gehad,maarthats usual i quess. :s
|
kheb slechte ervaringen met lsd, keta, pep en wiet gehad.
LSD=> stuk of wat keer bad trip gehad, maar ik leef nog (alhoewel het me wel een beetje heeft/had veranderd) Keta=> Heel leuk als je denkt pep voorgeschoteld te krijgen en je komt er nadat je lijn weg is achter dat het keta is :rolleyes: Maar eind goed al goed, even in de auto gaan slapen en ff wat rondgelopen over het terrein (zo van huh, waar benk ook al weer, owhjah, teknival......... Hey, daar loopt me vriendin, misschien heeft ze nog pep! :rolleyes: ) pep=> Achja, pep-para he, de gebruikers kennen het wel. 100en1 gedachten die tergelijkertijd je kop in willen wiet=> ook para, maar da's algemeen bekend lijkt mij Verder komt het besef van slechte ervaringen niet zo zeer van het fout gaan erop, maar pas als je een tijd stopt met druks enzo. Wat het kapot maakt en dergelijke (hebk ook maar gehoord hoor) |
met speed: keihard steken in mijn borst en buik, zware en onregelmatige hartkloppingen en moeite hebben om te ademen, diep inademen ging niet.
ook met heroïne bijna niet kunnen ademen, het gevoel dat je ademhaling elk moment stil kan vallen. dit was wel allemaal toen ik iets teveel genomen had. en natuurlijk m'n fuckin' LSD bad trip. |
Citaat:
Joyce |
van speed kun je zeker flippen en paranoia worden tenminste als je er veel en een lange periode gebruikt.
|
ik ben 1 keer kutgegaan met drank thats it
|
Citaat:
ALLES is "giftig" mits je er de goeie dosis voor neemt :rolleyes: |
Citaat:
Ben dan ook nooit bad gegaan van wiet (en heb echt wel véél gesmoked :D) |
De eerste keer dat ik blowde werd ik er hardstikke para van. Een paar keer daarna had ik teveel geblowd en kon ik niet meer blijven staan (was op bevrijdingspop) en voelde me niet zo geweldig, maar dat vond ik eigelijk wel best :D
Maar voor de rest geen slechte ervaringen gehad. Wel een keer met een paddotrip dreigde ik fout te gaan, ik zat in het midden van een donker bos en wist de weg eruit niet meer, maar toen bedacht ik me dat ik alles mooi vond, zelfs fout gaan, en toen was alles weer ok :D |
rook alleen maar joints was in de proefwerk week keertje kei stoned en dan gif ik nergens mir iets om enne toen hak gin zin in pw en toen had ik gwoon een leeg pw blaadje in geleverd (wel lekker snel thuis) maarre toen ging ik ds ma net over omdak vor da vak goe stond :eek: (n) :nono:
|
Ben wel eens helemaal bad gegaan op de keta. In t begin was t echt vet eng, maar ik bleef maar denken: er is niks aan de hand.
En op gegeven moment vond ik t ook niet meer eng, toen was t vet... |
offtopic: wat doet ketamine met je eigenlijk?
is het trippy ofzo?? |
bij alcohol, paddos en pep... maar dat was ook m'n eigen fout voor 'n groot deel.
|
De combi paddo's en pillen. Niet zozeer bad maar net als zeehond zegt, 100en1 gedachtes tegelijk. En dan zie je nog wauze shit ook. Maar op een gegeven moment iets gehad, van laat me lekker denken en trippen en toen ging ut cker wel weer.
|
Combi veel zuipen&blowen.
Gaat gruwelijk fout bij mij. Met de vierdaagse feesten in Nijmegen, onder de brug, security, ehbo, politie, arts... Uiteindelijk mocht ik wel met de taxi naar huis, maar ik was ver heen. Reageerde bijna nergens meer op; ik wilde alleen maar slapen :D (en veel kotsen) |
Ik ben op niks fout gegaan, hooguit moeten kotsen (zoals bij de combi paddo's, wiet en bier).
|
oja joh zo vaak door drank fout gegaan
hoe ken ik dat nou vergeten :s |
1 keer heel fout door alcohol.. sloeg ineens om, pfoe.. paar dagen ziek geweest gewoon.
Van wiet ook een keer als in, ik viel de hele tijd vanzelf in slaap en telkens als iemand me daaruit haalde ging ik over mn nek.. (viel op de wc in slaap, zo voorover van de pot gedonderd, toen werd ik wakker en moest direct kotsen) Maar ik was ondertussen nog wel zwaar gelukkig en vond alles prachtig.. Wel iemand bad zien gaan van Speed nog.. Zn hele gezicht twitchen enzo, trok de debielste hoofden en schreeuwde de hele tijd.. kon ook amper nog normaal praten enzo, zag er wel naar uit. Andere jongen die ik ken die zwaar bad ging van de lsd.. heel veel huilen enzo, naar huis omdat ie zich zo kut voelde en zich leeg gehuild bij zn ouders en alles. Verder leken paddo's in het begin verkeerde kant op te gaan tot ik gefascineerd raakte door een zonnebloem in de tuin en helemaal afgeleid raakte van het 'whelp wat is dit' gevoel (was eerste keer) |
Ik heb alleen met alcohol wel verkeerde ervaringen gehad (helemaal lam, kotsen enzo, zie ik wel als 'niet leuk' ;))
Verder heb ik xtc en wiet gebruikt, maar hier heb ik nog geen vervelende ervaringen mee gehad. (Ik heb het nog niet zo vaak gebruikt.) |
voelde me echt heel slecht na cocaine ... begon te krijsen en werd helemaal draaierig ... KOKAIN NEVER AGAIN
|
Citaat:
op de een of andere manier geloof ik er geen flikker van. waarom? omdat je naar mijn idee van coke niet echt draaierig kunt worden. en, omdat je 15 bent :) maar ik kan het mis hebben |
Citaat:
De stemmingsverbetering is tijdelijk. Als de coke uitgewerkt raakt, wordt je vermoeid en somberder. Dit heeft meestal tot gevolg dat je dan weer opnieuw wilt gebruiken. Bij het roken van crack treden de effecten in verhevigde mate op, maar zijn ze veel sneller verdwenen. De werking van crack begint zeer snel en komt heel heftig aan. Deze ‘flash’ (sterke beginfase) duurt 20 seconden. Na enkele minuten slaat dit om (crash). Je krijgt onplezierige gevoelens, raakt opgefokt, angstig en lusteloos. Je wilt dan gelijk weer gebruiken om je weer lekker te voelen. Wellicht past draaierig ook wel in dit rijtje thuis van 'crash'.. ( :confused: ) btw, hij kan best een keer crack gerookt hebben... Joyce |
Citaat:
|
met spacecake....guster.
gvd... :( |
^ja? hoe dan?
|
ja gewoon eerst wel lol..
toen begon iemand naast me fout te gaan, daar ging ik op mijn beurd weer fout van. Ging ze nog over d'r nek, ik daarnaast ook weer...en zo bleef het maar doorgaan..de foute shit werd gewoon doorgegeven.. |
alleen nog maar slechte ervaringen gehad met wiet en drank.
ik heb een keer 3 weken in tsjechie gezeten en daar ben ik me echt flink te buiten gegaan aan de drank. |
XTC. Aan de ene kant was het absoluut een top avond aan de andere kant een paar niet-leuke hallicunaties gehad. Zag bijvoorbeeld een lijk op het strand liggen enzo. :S
|
Citaat:
Joyce ('tis nog vroeg ;) ) |
nou, kut-gaan onder drank versta ik onder uren/etmalen lang paranoia zijn...maar het is idd een goede vraag van je coopergirl..
zal wel voor iedereen anders staan. |
nee, wel dat ik de volgende dag een gigantische chaos in m'n hoofd heb......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alcohol en wiet, maar das zo ong. 'normaal'. Alcohol vaak (kotsen als een meleier).
XTC, niet echt fout, maar dat ik dingen ging zien die er niet waren. En mijn warmte niet kwijtkon (het zweet liep echt in stralen van me hoofd af). |
Sos: werd angstig, enorm misselijk, warm, hartkloppingen. En alles wat er om me heen gebeurde voelde gewoon fout aan.
Pep: De al eerder beschreven para-heid. Het idee dat ik de hele tijd achtervolgt werd, was niet echt prettig. XTC: Enorme steken in mijn hart en buik. Mijn kaken waar ik mee wilde kauwen maar dat lukte niet meer. Bloedheet. Wiet/drank: Bij overmatig gebruik toch wel geregeld misselijk. |
Citaat:
|
Uhmmm, een paar keer kotsen van alcohol en de combo alcohol & wiet. Maar da's toch allemaal al een tijd geleden. Ken m'n grenzen nu wat beter. En voor de rest ben ik eigenlijk nog nooit echt fout gegaan (y)
|
met alcohol natuurlijk :p en de combinatie van drank en wiet kwam ook een keer te hard aan :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |