![]() |
vraagje...
ik zit met een vraagje : ik heb met een vriendengroep een website en nou willen wij graag via die site shirt's verkopen met de naam van onze groep erop, die zijn nml best gewild hier in de buurt....maar nou is mijn vraag dus of je daar een vergunning ofzo voor nodig hebt en waar je die dan moet/kan halen.
als er mensen zijn die daar iets over weten dan zou ik het graag horen. gr niels |
Als het een gewone website is mag je het gewoon laten bedrukken, zitten verder geen rechtsgelden aan vast, en als je er maar een paar nodig hebt kun je het best gewoon zelf erop drukken met wat simpel strijkijzer papier of iets in die richting, anders lopen de kosten nogal hoog op...
|
Officieel zul je wel het een en ander moeten regelen, maar ik raad je aan om het gewoon zwart te doen. :)
|
inderdaad...wie zal zoiets nou gaan controleren??? Laten ze zich eerst maar eens met belangrijkere zaken op het internet bezighouden (zoals de verspreiding van kinderp*rn* ipv het illegaal verspreiden van tshirts)......
|
Over de meeste producten die worden verkocht moet BTW worden betaald, zo ook voor shirts (zeker wanneer je shirts aanbied aan anderen via officiele wijze).
|
Citaat:
|
bedankt
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |