![]() |
Wedstrijd nr. IV
Ik mag dan wel geen forumbaas meer zijn van DoP, maar ik mag wel de wedstrijden blijven (mee) organiseren. ;)
In overleg met Anneee, Just Johan en Dreamerfly is er een nieuw onderwerp voor de vierde wedstrijd uitgekomen, nl: gedichten voor op kaartjes! Dus gedichten voor op bijvoorbeeld een trouwkaartje, een geboortekaartje, een rouwkaartje, enz. Het moeten dus korte gedichtjes zijn (een paar regels dus maar), die op een kaart kunnen staan. Insturen kan vanaf vandaag t/m zondag 12 oktober. Insturen kan zoals altijd weer naar dansenoppapier@hotmail.com. Daarna is er vanaf 12 of 13 oktober t/m 19 oktober de mogelijkheid om te stemmen. 19 of 20 oktober wordt de uitslag bekend gemaakt. Succes! |
Oh nee, nu ontstaat er natuurlijk een stormloop voor Valentijnskaarten :s
|
valentijn duurt toch nog wel even?
(Wat dacht je van kerstkaarten?) |
Citaat:
*wrijft vast in de handjes voor de niet alledaagse schrijfsels* :D Met Valentijn doelde ik meer op de upcoming cliché-gedichten :s |
dat heb je zo en zo wel denk ik...ik heb geen idee of ik iets orgineels kan verzinnen om op een kaart te zetten...maar misschien doe ik wel mee, moet toch iets hebben om straks op mijn kerstkaarten te zetten ;)
|
Of voor een trouwerij, he leonie? :p
|
Citaat:
|
wel cliche, jammer. had liever een wedstrijd alliteratie gezien :o ;)
maar ik doe mee !!!!!!!!!!! |
Ik had al een erg leuk kerstkaartgedichtje. Maar die heb ik niet zelf geschreven. :o :p
|
Citaat:
|
ik vind het niet zo'n leuk onderwerp, ik pas deze keer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Laat het er maar bij zitten* We zullen zien... |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
wat is eigenlijk de limiet aan het aantal regels?
|
Kenjirro doet ook mee :o
|
Citaat:
|
Ik zal zien..Onderwerp is niet zo leuk, vind ik.. Zoals altijd: Als het me lukt en als ik er nog aan denk, zal ik wel es wat neerkalken:p
|
Hoeveel mag je er insturen?
|
Citaat:
|
Ik eis onmiddelijk ontzettend veel lieve gedichtjes voor op trouwkaarten! ;)
|
Wanneer ga je trouwen?
|
Citaat:
Citaat:
04-08-'04 |
Gefeliciteerd dan maar alvast (y)
Enneh, sorry dat ik de anonimiteit heb vernield. Ik heb het al gewijzigd, maar toch... |
Citaat:
Hopelijk sliepen de mensen uit vanmorgen. ;) |
Citaat:
Hey beiden, k heb wat dingen weggehaald, om die anonimiteit toch enigszins te behouden ;) , zo goed?:) |
*gaat ook proberen mee te doen* :)
vraagje: Moet het in het nederlands of mag het ook in het engels? |
Citaat:
Mag ook in het engels, toch leonie? :) |
Citaat:
|
Voor de mensen die de link nog niet getrokken hebben: ik ga dus volgend jaar trouwen en ik wil heel graag een leuk en lief gedichtje op mijn trouwkaart hebben staan. ;)
|
Ik heb het idee al richting de forumbazen geopperd om een Extra (www.scholieren.com/extra) aan deze dichtwedstrijd te besteden. Leuk idee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |