![]() |
wat voor een site mis jij eigenlijk nog op het internet?
waar is er dus nog geen site van maar vind je wel dat die er moet komen?
|
Een site met alle informatie over genetica bij katten bij elkaar zodat ik niet zo ver hoef te zoeken naar de info over mn profielwerkstuk ;)
|
Tsja, op dit moment kan ik ff niets verzinnen eigenlijk...
|
Citaat:
|
Ik mis niks, er is al (te) veel...
(hooguit voor het maken van werkstukken..dat je alle informatie mooi geordend hebt. Maar hoe kom je dan aan genoeg tijd voor je logboek?:p) |
Een site met alle aankomende tentamens + antwoorden :cool: .
|
Geen idee. :)
|
Mis niks op dit moment.
|
een site met leuke testjes en quizes enzo.... Ik heb quizilla toch wel helemaal doorgeplozen. :rolleyes:
|
betere gamesites! :p
|
meer ieder geval en duidelijker, blizzardgames vooral natuurlijk!
|
Een site waar ik mij kan uploaden zodat iemand anders mij kan downloaden in een ander land. :)
Lekker goedkoop en snel (hoop ik) op vakantie! |
denkdenk...
dr mochten wellus wat meer vertalingen komen van examenteksten latijn en grieks. = altijd handig!! :) |
Weet ik veel.
|
Ik mis niets op het internet.
|
zijn er onderwerpen waar nog geen sites over zijn?
|
Alle overheidsinformatie zou toegankelijk moeten zijn vai internet. Daar wordt overigens al naar gestreefd, stond in de troonrede. En sites van kranten moeten de optie hebben om toegang te krijgen tot de archieven.
EDIT: nog iets belangrijks is dat er orde moet zijn op het internet, zodat we alles makkelijker kunnen vinden. En sites die er wat beter, professioneler uitzien. |
Citaat:
|
Weet ik veel.
|
Een site waar je spelletjes kan spelen met konijnen en paperclips die elkaar bevredigen op een niet seksueele manier. En jij bent zo koningin beatrix die de konijnen en paperclips naar elkaar moet laten komen zodat ze elkaar op een niet seksueele manier kunne bevredigen
zon soort site zoek ik |
Warez site zonder reclame met direct downloads...Lame principes van me, maar het zou leuk geweest zijn
|
Een site waar alle meiden van scholieren.com naakt te bewonderen zijn.
:p |
Diegene waarop ik alle juiste informatie vindt.
|
Een site over mij natuurlijk, wie mist die nou niet :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis geen sites.
|
Ik mis een site waar precies opstaat wat ik nodig heb op dat moment.
|
dus
Een site waar dat verslag wat ik nu zou moeten maken opstaat
|
Een site waar je alle films kan downloaden die er maar zijn en dat het zonder reclame is en dat het ook nog is lekker senl gaat...min 180 kb/sec (y)
|
Een site waar al mijn toekomstige praktische opdrachten al perfect opstaan.
|
een site waar gewoon alles te downloaden is
|
een site waar ik mijn lessen zo kant en klaar vanaf kan downloaden....
scheelt een hoop werk... :P |
een site met de antwoorden van IT essentials
|
Een site waarbij als je hem opent, degene die je graag online wilt zien, gelijk online komt :)
(maar dan natuurlijk niet voor mensen die mij online willen zien .. alleen ik mag dat :)) |
een site waarvan je €100 krijgt bij elk bezoekje :o
|
Sites over/voor/door: (informatief dus en voor contact tussen mensen)
pedofilie necrofilie zoofilie aseksualiteit en alle andere filies site met OVERZICHTELIJKE informatie over de profielen en tweede fase site waar je GRATIS je vraag kan stellen aan huisartsen/psychologen/ed sites over specifieke studie's site over/voor/door gekke mensen het gekkenhuis zwaar getraumatiseerde mensen dierentaal en dan bedoel ik echt de miauwtjes, geluidjes, ed opbeursite voor ieder die zich kut voelt uhm...site met ervaringen van allerhande mensen, met foto's en citaatjes en alles erbij, waar je van kan leren grappige site over god site met geloof/godsdienst/levensbeschouwing/religie/wijsbegeerte weetjes anti-reclame site site met acties om dingen te veranderen als bv: alle barbies in roze/paarse verpakkingen zitten (saaii) er ook mollige barbies komen enzo barbie met piemel/kut (kut heeft gaatje en schaamhaar en piemel heeft handvaatje dat ie omhoog kan lijkt me nou echt enig) en dan ook zwangere barbie he oke ik draai door en meer van dat soort site waar je elk mogelijke tekst in een elk mogelijke taal kunt vertalen gratis, met een automatisch machientje pff dat was t wel denk ik :D |
Site waar je heel veel MP3'tjes probleemloos kan downen. Op KaZaA vind je niet altijd alles.
|
ik mis nu niks
|
Nijntje verhaaltjes in het Japans, of een site waar ik makkelijk een Nijntje boekje in het Japans kan bestellen... Misschien bestaat het al wel, maar ik vind het niet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen.
|
Een site met alle aankomende tentamens + antwoorden .
Jaaaa! (y) |
Citaat:
|
Een complete muziek database met pm3 en info en de optie om de cd's, platen,merchandise enz te kopen
Maar dan ook echt van alle muziek ter wereld :D |
Een site met fatsoenlijke support voor wat je moet doen als je moederboord + processor waarschijnlijk naar de klote zijn en je 't gratis kunt laten opsturen om het gratis te laten testen of ze nog wel goed zijn :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |