![]() |
Tijd
GEDICHTJE
Om te weten hoe lang een jaar duurt, vraag het aan de student die niet slaagde voor z'n examen. Om te weten hoe lang een maand duurt, vraag het aan de moeder die een maand te vroeg haar kind kreeg. Om te weten hoe lang een week duurt, vraag het aan de uitgever van een weekblad. Om te weten hoe lang een uur duurt, vraag het aan de geliefden die wachten om elkaar weer te zien. Om te weten hoe lang een minuut duurt, vraag het aan degene die z'n trein, bus of vliegtuig heeft gemist Om te weten hoe lang een seconde duurt, vraag het aan degene die iemand is verloren t.g.v. een ongeval. Om te weten hoe lang een honderdste seconde duurt, vraag het aan degene die een zilveren medaille won op de Olympische Spelen. De tijd wacht op niemand. Geniet van de momenten die je hebt en ze zullen van grote waarde zijn. Deel ze met degene die je liefhebt en ze zullen nog waardevoller zijn. |
Plagiaat
http://mail.nl.linux.org/nl-mop/2002-03/msg00004.html Van wie het precies is weet ik niet...Maar in ieder geval zekerz niet van jouw... |
Ik wilde net zeggen dat ik hem mooi vond...
|
idd ik wou ook net gaan zeggen dat ik hem mooi vond... * compliment voor de schrijver *
|
kan iemand niet de titel aanpassen ofzo, zodat het duidelijk is dat het gedicht niet van haar is?
Compliment voor de echte schrijver |
het gedicht heet: Een beetje geluk...
|
boeiuh
ik heb toch ook niet gezegd dat ut van mij.. ik vind ut alleen een mooi gedicht moet het dan persé zelf geschreven? zeg dat dan.. |
Citaat:
xxx |
heb hem zelfs al eens eerder gelezen.. kwam me bekend voor..
Vind het geheel als gedicht niet eens sterk.. sterker nog: het is eigenlijk helemaal geen gedicht.. Vind de boodschap echter dusdanig goed, dat dat alles weer goedmaakt.. De laatste strofe doet mij om de een of andere duidtere reden denken aan een goedkoop FWD mailtje :confused: Genesis |
Misschien hebben die FWD's meeltjes ut hier wel vandaan...;) mooi gedicht is het wel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |