![]() |
[windows/msn]
Ik heb een lap-top voor school, maar hij is op een of andere manier geblokeerd, ik kan geen msn downloaden voor mijn lap-top
dat staat ergens in gesteld, weet iemand hoe ik dat kan uit schakellen? |
tja dat kan
moet je eerst maar even wat meer specs geven :nono: want hier kunnen we natuurlijk niks mee :eek: oww en btw je zit dus op een school netwerk?? of heb je er thuis ook last van??? |
Ik heb gewoon windows xp en zit nu thuis, op netwerk.
en daar heb ik er ook last van, op school hebben we ook netwerk. Maar dan krijg ik alleen een novell popup met, NO MSN!!! Maar dat heb ik thuis niet, daar staat alleen dat ik het niet op de computer kan zetten, door de admin maar ik ben zelf ook admin, dus kn ik het ook weer uit zetten |
Citaat:
Werkt ook kazaa en dergelijken gelijk op school :P Moet je maar even zoeken op download.com ofzo. |
tnx, ik zal even kijken!
|
|
mmM krijg nog steeds de zelfde fout :S
gebruik ik hem wel goed? ik zet hem aan en dan? volgens mij is het gewoon iets anders, want het wil ook niet als ik thuis ben http://micra.webservicez.nl/fout.jpg |
Haha da's kut voor je.
|
Citaat:
Tja, en je bent workstation only ingelogd? tik eens in start -> uitvoeren : "mmc" in en add dan eens de computer management snap-in en kijk daar eens in rond. Je kan natuturlijk ook gewoon de losse files van msn van de ene pc direct op de andere overztten? |
Ik zal eens kijken, en btw: die mms is helemaal leeg :S
|
mmM nee werkt dus niet met dat copieeren :(
Maar het is eens aan gezet door de admin van de school, op mijn eigen laptop. dan zal k het zelf ook weer uit kunnen zetten toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |