![]() |
Irritante reclames van dit moment!!!
Wat vinden jullie de irritantste reclames van dit moment? En waarom?
Ik die van Calgonit Powerballs (als ik het goed heb....) Zo'n verschrikkelijk overdreven huisvrouwtje wat er over in zit dat er vlekken op haar wijnglazen zitten en dat haar buurman op bezoek komt die overal wel iets op aan te merken heeft :rolleyes:" MAARRRR....gelukkig heeft ze Calgonit 3 in 1 Powerballs: ,,Dat wordt helemaal wel wat vanavond!!!" (n) :mad: :rolleyes: Die reclame is ZO fout... (n) |
De "We bellen" reclame
echt zooooooooow irritant! (n) |
Citaat:
|
Hoe irritanter, hoe beter. Voor de ondernemingen.
|
Uiteraard al die leningenreclames... Je wordt er helemaal gek van!! Ze komen er steeds meer... Maar wat rick engelkens (hoe schrijf je dat???) allemaal aan de reclamewereld toevoegd, is helemaal dramatisch...
|
Citaat:
|
volgens mij is het van die swift doekjes.. dat twee vriendinnen na het winkelen thuiskomen en die ene zegt op een uiterst vermoeiende manier: Vingertjes?!'?
Aaaaargh!!! :eek: Dan gaat t geluid uit en teletext aan, dat begrijp je |
Citaat:
|
Citaat:
|
:confused: weet iemand van wie die hippe omaatjes reclame is?? :confused:
|
douwe egberts dacht ik
|
Citaat:
Ik vind ringtone-reclames zwaar irritant. De reclame van Hi met die dansende muzieknootjes word ik helemaal gek (n) |
Laat je snackhand maar gaan
:rolleyes: :mad: |
Bijna allemaal wel zo'n beetje. Schreeuwerige of domme, nergens-op-slaande reclames voornamelijk.
|
Thnx mensen (y) al die yamba reclames wordt ik gek van
|
INDERDAAD yamba reclames...Weg ermee!
Aargh... :mad: :nono: |
Citaat:
In de ban van de ringtoooone :D . |
:cool: :cool: er zijn sommige leuke reclames.
zoals de twee vrouwen die komen huishouden en ze het huis zo vreselijk vies vinden. blijkt dat daar dieven zijn geweest en de politie staat buiten :confused: ;) :mad: |
De even apeldoorn bellen reclames. Haha die ja, zijn zo altijd goed bedacht. En is de reclame van de 2 oude omaatjes ook op de tv? ik dacht alleen op internet, maar die is echt te gek! gruwelijk.. :D Nog een leuke is die van die 2 jongeren -overblijfselen uit de jaren 70'- in een auto, die komen dan zo aanrijden bij een stel negers...enz enz.
Maar wat een zeer irritante reclame is, zijn die van de yoghurt toetjes die je stoelgang bevorderen. Met die binomun sifences structuur...ofzoiets :s |
ik vind die mona-reclames leuk
|
de snackhand
:mad: |
Citaat:
Ik vind die achterlijke ringtone reclame met die zingende hoofden vreselijk, en ik heb altijd wat gehad tegen die interpolis man (glashelder) en die vervelende pratende schoenen. |
Citaat:
|
Citaat:
"En hoe is het nou met je stoelgang?" "Nou prima, sinds ik deze zure troep eet schijt ik de hele boel onder!" (ofzo) Die met die tafelvoetballende idioten die de glorie van Swiffer ondervinden is ook zwaar relaxt :cool: "Opgeruimd staat netjes!" |
chuppa chuppen met Daphne Deckers en natuurlijk alles van Frisia of andere geld-leen-reclames
|
Citaat:
|
die CILLIT BANG reclame :mad: :mad: :mad: :mad: met die paarse flesse schoonmaakmiddel en zow slecht nagesynchroniseerd..ow mijn god :mad: dan gaat bij mij echt de tv uit
wat minder erg maar toch ook wel zeer hatelijk zijn de citroen reclames. echt fout :nono: en die van "HEY FRANS" van T-Mobile vind ik ook zeer irritant..:rolleyes: verder zijn die even apeldoorn bellen reclames echt (y) (y) met die leeuw op het dak van die auto enzow en bier reclames vallen opzich ook wel mee. die nieuwe van heineken met die thuis-tap zijn leuk.. :) |
In willekeurige volgorde. |
Ik vind die van die nieuwe kroketsoort (whatever) irritant.
|
Citaat:
"Dat moet ik mijn buurvrouw vertellen!" Arrrrrrgh! :mad: |
Citaat:
Stelletje kinderachtige kleuters. :nono: :p |
Citaat:
En alles wat eerder genoemd is. |
Ik kan geen reclames noemen, omdat ik altijd maak dat ik wegzap als er een reclame in beeld komt. :p
Ik vind (bijna) alle reclames zwaar, en dan bedoel ik ook ZWAAR bagger. |
schimmelnagels :eek: :mad:
en frisia :nono: tele2 (n) |
Lekkere up dit (y)
|
Citaat:
Reclames van het vleeskeurmerk vind ik ook nogsteeds uitermate irritant. Stom kind met dr effe checke :mad: |
haha heb je die vna swiffer wel is gezien
met die bolle aap die dan met zijn nep vieze shoenen naar binen loopt ZO fout XD |
Citaat:
maar die shit zelf werkt echt goed! :cool: |
Ik vind het ook zo walgelijk dat het bijna altijd vrouwen zijn in die schoonmaakreclames. Halloooo, we zitten bijna in 2005!
En die Herbal Essences reclame met dat gekreun enzo. |
Over die gore wc-borstel. Die toiletten zijn zo vies... Restsporen? Sorry, maar dan ben je echt vreselijk ziek geweest en al maanden je wc niet schoongemaakt. En dan dat mens dat zegt;'Dát moet ik mijn buurvrouw vertellen!' . Grrr....
|
Balbo power pad of whatever.. 'de nieuwe high tech manier van schoonmaken' tuurlijk..
|
De absolute nummer 1: JAMBA!! wat word ik daar gek van, in ieder reclame blok zijn het er wel twee.
En dan ook nog die irritante Herbal Essences reclame met zo'n kreunend mens erin, come on people! Of van die vreselijke schoonmaakartikelen reclames, hallo? Kan mij het bommen wat het hipste artikel op dit moment is?! :rolleyes: |
die van Kellogs special K ofzo.Ze zijn eerst boos en dan blij.Rare reclame
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn veel irritante reclames.
''Hij heeft een nieuwe ringtone op z'n telefoon'', dat deuntje van Hi ofzo :rolleyes: De jamba reclames zijn ook zo fout. :nono: Oh ja, en al die lening reclames :o |
hmm..ik mis wat.. waar gaat de jamba reclame over?
en wat is de reclame met citroen erin? |
Citaat:
|
Omo
|
Die van Oust, die spray die de vieze luchtjes 'opneemt' waarna ze verdwijnen. VRESELIJK!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |