![]() |
Cyste...
Is er iemand die ooit een cyste in zijn/haar borst heeft laten weghalen of 'leegzuigen'?
Ben benieuwd naar ervaringen... |
bij een vriendin van me zat ie ergens vlakbij haar longen, had ze elke keer last van als ze ademde.. ze m๓est m wel laten zitten en vanzelf laten knappen anders was het echt een moeilijke operatie geworden... duurde net 2 maanden toen was die cyste pas geknapt...
|
M'n zus heeft dat (volgens mij) laten doen. Nouja, dat volgens mij slaat erop of ik niet zeker weet of het een cyste was. In ieder geval moest ze wel iets dergelijks weg laten halen.
Dat gebeurde onder narcose. Ze hebben een snee gemaakt aan de zijkant van de tepel, zodat het litteken zo min mogelijk zichtbaar zou zijn. De operatie duurde nog geen half uur geloof ik. Ze hebben de wond open gelaten, dus ze moest 2x per dag spoelen enzo. Verder weet ik er niet zo veel van. |
:confused: Wat is dat? :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
bron: www.ziekenhuis.nl een holte met vloeibare of brijachtige inhoud bron: www.dokterdokter.nl tijdens het zoeken bij google kwam ik dit tegen. wel een beetje raar, hoor (gaat over een cyste van 9 liter): http://forum.fok.nl/showtopic.php/383407/1/1000 |
Het probleem is dat er redeiljk wat gevallen bekend zijn waarbij ze kwaadaardig werden en gezien borstkanker bij mij in de familie voorkomt (als in o.a. tante) is dat een afweging...
|
Een afweging om het weg te laten halen?
Als de kans bestaat dat het kwaadaardig wordt, zou ik dat toch wel doen denk ik. Ik zou als ik jou was even je huisarts ofzo hierover raadplegen. Die zal wel min of meer weten hoe vaak dat soort dingen gebeuren enzo. En wat voor jou het verstandigst is om te doen etc. |
Citaat:
Dat je zoiets nog overweegt :s |
Citaat:
Die operatie is niet nodig. Ik moet onder narcose, ik krijg litteken(s), alleen uit voorzorg... kweet niet, ik vind het niet nodig :s... Owja, ik krijg nog een gesprek met een chirurg, dus die zal me wel meer vertellen... Nog meer mensen met ervaringen van de operatie? |
Citaat:
|
Je weet hoe ik er over denk.
|
mijn kat heeft een cycste gehad na te lang aan de poezenpil te zijn geweest :rolleyes: :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |