![]() |
wie o wie is de oudste scholier hier?!
:nono:
|
ligt eraan wat je onder scholier verstaat... middelbar eschool, of universiteit meegeteld?
|
Volgens mij bedoeld ze lid van scholieren.com...
ik kom alleen niet in aanmerking |
Ik denk mathfreak, maar met leeftijd is natuurlijk altijd te sjoemelen.
http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=18353 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet alleen wel dat dr een oudere is hier. En nee, ik doel niet op iemand die ik irl ken of ArieP (Evito's undercover) |
Citaat:
|
Volgens mij kun je daar niet echt makkelijk achterkomen, aangezien er mensen zijn die hun leeftijd veranderen. Ik heb mensen gezien die 80 bij hun naam hadden staan. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mars
of Marsje weet ik het hoe die heet |
Ik dacht eerder aan Jon en Siemon enzo...
|
mathfreak die is 38!
|
Citaat:
|
De oudste middelbare scholier...is hier niet ergens een loser van 20+ die nog geen diploma heeft? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=36514
51 jaar. Een van de beste gebruikers overigens, steekt veel tijd in z'n post, waarvoor hulde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat bedoeld werd wie hier het langst vertoeft... |
de oudste SCHOLIER zou ik niet weten....weet wel dat er een hoop mensen op scholieren.com zitten die doen alsof ze jonger zijn....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft die Abraham al gezien dan?
|
Citaat:
It is I Le Clerc is 46 oid. |
Ken een oude scholier, die zat bij mij op de Havo maar zit niet hier op het forum; hij was in de 4e 22, dus in de 5de 23, maar hij is toen gezakt en volgens mij gestopt met de Havo (anders zou hij dus op z'n 24ste z'n Havo diploma gehaald hebben). Dat is wel akelig oud....
|
Citaat:
|
Ik ben ook oud :o
|
Citaat:
|
Marsje :eek:
Die is eng :eek: Maar er zullen hier heus ook wel mensen zijn die zich jonger voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn... |
Citaat:
|
ik ben bijna 65!
|
Citaat:
|
mathfreak!!! (38?)
|
Poesiefox
|
Pe51, die inmiddels 52 is dacht ik zo.
|