![]() |
Lange posts...
Zijn er veel mensen die eigenlijk van die megalange stukken tekst die sommig posts bevatten helemaal lezen??? Zelf hou ik meer van de wat kortere en bij het zien van zo'n grote lap tekst, klik ik meestal snel weer weg...
|
Ligt eraan of het een beetje boeiend is, anders lees ik het niet.
|
Ja:) Ik lees het als ik geintereseerd ben in dat onderwerp:)
|
Als het me boeit dan lees ik ze wel, ja.
|
Meestal begin ik wel met lezen, maar als het saai wordt dan bekijk ik gewoon de volgende post.
|
Op Admin bijna heel de tijd..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik schrijf altijd van die lange posts (dan weet ik tenminste zeker dat niemand die onzin van mij leest :p)
ik lees ze alleen als k geinteresseerd ben... op de kantine lees ik eigenlijk nooit de lange verhalen... |
Alleen als ik het onderwerp leuk vind, en als er niet te veel achter elkaar staan. :o
|
Ik post liever kort en bondig, maar soms is het nou eenmaal onmogelijk om iets in weinig woorden duidelijk te maken.
|
Alleen als het me interesseert.
|
Dat hangt van het onderwerp af. Op DK en LS lees ik liever geen ellenlange verhalen, maar gelukkig komt dat niet zoveel voor.
Op L&R/Seks lees ik die enorm lange stukken nooit. Er staat toch altijd hetzelfde in, een verhaal over een zielig persoontje dat verlaten is en niet weet wat hij/zij moet doen etc. Op A&N lees ik de langere stukken vaak wel, mits ze door iemand écht zijn getypt. Stukken van een paar pagina's die iemand ter onderbouwing van z'n stelling copypastet van een site, lees ik niet. Dan kan ik wel aan de gang blijven. |
Hangt van het onderwerp af en het feit of de tekst in alinia's is ingedeeld.
|
Citaat:
(mocht iemand dat ooit zijn opgevallen) |
Hangt van het onderwerp en schrijfstijl af.
|
Citaat:
Maar zoals wat er nu staat, bij dat Homodiscussie-topic: Isa/Kenny McCormick post een verhaal van vijftien (15 !!!) pagina's over homoseksualiteit. Dat ga ik écht niet lezen, temeer omdat het natuurlijk gekopiëerd is van een twijfelachtige site, en er toch alleen maar zogenaamde 'argumenten' instaan waarom homoseksualiteit slecht en verderfelijk is enz.enz. We kennen dat onderhand wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms, als ik het onderwerp interessant vind.
|
Citaat:
|
Ligt aan het onderwerp en de taalgebruik/schrijfstijl van diegene. :)
|
Ligt eraan of het onderwerp me boeit en of het een beetje te begrijpen is
|
hangt af van het onderwerp en degene die het post.
en mijn humeur |
Citaat:
|
Hangt af van onderwerp, van mn humeur en van de persoon van wie t komt
|
Als het onderwerp me boeit lees ik het wel.
|
Citaat:
|
op Psychologie eigenlijk wel en vooral als ik wil reageren...
|
Nee bijna nooit, tenzij het heel leuk is geschreven
|
Citaat:
|
Ik lees wat ik kan lezen dus waarom de wat langere stukken niet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |