![]() |
Direct tot 'de daad' komen?
dus geen voorspel? doen jullie dit wel eens? komt dit nou door een sterke drang tot klaarkomen (dus ongelofelijk opgewonden) of het lange voorspel (vingeren, pijpen, etc.) je minder doet, of heeft het een andere reden?
|
Meestal hebben we een uitgebreid voorspel, maar geen voorspel komt ook wel eens voor. Als je elkaar bijvoorbeeld op een feest al zit op te geilen, en dan als je thuis bent het gewoon niet meer kan houden.
Of is dat ook voorspel? In ieder geval nooit zo vanuit het niks, piemel d'r in. Nee. |
nee, dat vind ik eigenlijk niks... lukt waarschijnlijk ook niet omdat mijn vriendin een vrij lang voorspel nodig heeft om 'nat genoeg' te worden om in haar te kunnen komen, maar zelf vind ik het voorspel ook heel fijn
|
het gebeurt weleens als we allebei heel erg geil zijn. het voorspel doet me inderdaad iets minder dat de seks zelf + vingeren tegelijkertijd, dus voor mij is het ook geen probleem om het over te slaan, maar meestal hebben we wel een uitgebreid voorspel.
|
er zijn wel eens van die momenten ja..... :rolleyes:
|
Hmmz... mijn vriend weigert aan lang voorspel te doen :( :mad: Ghehe... mahja, zonder lukt het ook wel ;) al vind ik het voorspel toch wel heel leuk, mah je kan ni alles hebbe eh :p
|
Citaat:
|
Ligt eraan waar we zin in hebben.. soms vind ik alleen neuken genoeg en hoef ik niet klaartekomen, en soms wil ik perse klaarkomen en dan doen we het uitgebreider.
maar neuken zonder voorspel komt bij ons vaak voor. |
(Bijna) nooit. :)
|
Perseus zegt: Het was een lang en vurig voorspel
The one neo zegt: Wattis un voorspel? :D... |
Citaat:
EIS voorspel, dat of geen sex en anders kannie oprotten :P So there! |
Jezus, wat ontzettend progressief weer.
|
Citaat:
|
Nee dat lukt ons echt niet. Ons voorspel alleen al duurt minstens drie kwartier lang. Zelfs al nemen we ons voor een vluggertje te doen.
|
mijn vriend denkt altijd eerst aan mijn genot dan pas aan t zijne :D das wel kewl.. maar soms heb ik zelf echt geen zin in al dat gedoe maar wil ik gewono een vluggertje :D hij heeft dan echt zoiets van: en jij dan?? maar ik hoef niet altijd perse te komen om t lekker te vinden hoor....
|
als je elkaar al de hele dag op hebt zitten geilen dan is het idd meteen raak als we thuiskomen. Dan hebben we beiden geen zin meer in al het geouwehoer eromheen :D
Maar komt maar heel weinig voor. |
Zonder voorspel komt-ie er letterlijk niet in, want dan past 't gewoon niet :P
|
Ben ik dan werkelijk de enige die er oplos fantaseert en dan op het laatste moment m'n vriend bespring. :o
I feel soo alone :( |
zelde?! :p
|
Soms een lang voorspel en soms niet.
|
Soms, bij ultieme geilheid.
|
Het ligt er net aan hoe geil we zijn.. soms hebben we echt uitgebreid voorspel en soms dan helemaal niet. :D
|
Citaat:
|
waar zou je sexleven zijn zonder vluggertjes?
die horen erbij hoor |
zeker af en toe een bij vluggertje, helemaal buiten, dan doe ik meestal niet aan uitgebreid voorspel, alleen beetje vingeren om wat natter te worden
|
da's toch niet romantisch! ;)
|
hmm dat heb ik wel eens, dan is de hunkering naar samensmelting groter, dan de behoefte aan liefkozing...
netter kon ik het niet formuleren :) |
Citaat:
... dat doe ik wel eens graag... :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
nog nooit heb ik deze smiley zó nodig gehad om mijn verbazing en onbegrip te uitten als nu |
Citaat:
Maar i guess als je al heel erg opgewonden bent (en je partner ook) dat het dan wel zou kunnen, bij wijze van uitzondering. Als je vaker geen of nauwelijks voorspel hebt, zou me daar eens wat dieper over nadenken hoe dat komt. |
seg mensen, zit m'n vriend is niet zo af te zeiken. Jullie kennen mij en hem niet eens, dus houdt je bek
|
Citaat:
|
Up lalala up
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry.. Leedvermaak |
't is nog net niet antiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets doms zou eerder een ban verdienen, maar met een slotje kan ze vast ook wel leven |
Citaat:
:D |
Als we elkaar twee/drie weken niet hebben gezien, dan hebben we geen voorspel, eerder het rijk voor onszelf nodig.
|
Zo nu en dan is dat echt geweldig, allebei bijna alle kleren nog aan, heerlijk! :)
|
:eek:
|
terug ontopic: als je elkaar van te voren al wat gek hebt zitten maken dan is t vaak kleding uit en hupaskee! ;)
|
Citaat:
samen alleen dan:P:P:P af en toe besprinmgen we elkander gewoon en HUPAAAA!!!!! |
Citaat:
|
Als iedereen toch gewoon ontopic blijft hoeft er toch geen rede om een slotje of wat dan ook op te komen.
|
voorspel vind ik eigenlijk fijner, we genieten beide erg van voorspel.. beetje de spanning opbouwen enzo.. maar idd, als je elkaar n tijdje niet hebt gezien, bijv vakantie, dan is het toch wel.. zoenen.. en gelijk tot 'de daad' komen! (y) dat is dan toch ook zeker wel lekker :) echt n, ermm, ontlading :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34. |