![]() |
The Matrix: Revolutions
Official Trailer:
Hi-res: http://pdl.warnerbros.com/thematrix/...839_640_dl.mov Med-res: http://pdl.warnerbros.com/thematrix/...839_480_dl.mov Low-res: http://pdl.warnerbros.com/thematrix/...839_320_dl.mov Citaat:
|
ben benieuwd, vind de SFX beetje te CGI, dat is wel jammer, maar het ziet er goed uit.
|
trouwens, heel slecht, je ziet in een shot dat het heel duidelijk is dat de stuntman tegen de muur aan vliegt ipv van Mr Reeves (logisch natuurlijk), ik neem aan dat dat soort dingen nog bijgewerkt worden
|
ik kan .mov niet afspelen (n)
|
Ik heb al voor stukjes gezien in de bioscoop na deel 2!!! Lekker puh!!!!! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook.............
Duurde trouwens wel heeeeel lang die aftiteling.......... Voor zo'n klein stukje trailer :| Maar nu ik allebei de films gezien heb, moet ik deel 3 natuurlijk ook zien :) (niet dat dat zo erg is)... Verwacht wel veel van die film, ook al vond ik deel 2 wel heel vet, maar ook een beetje tegenvallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Was het maar vast november... :cool:
|
LOL
Ik sluit me aan bij mn goede vriend Quentin: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
he has a point btw.... |
Citaat:
|
Mwuh, Quentin lult wel vaker uit z'n nek, niet dat ik daardoor minder geniet van z'n films.
Revolutions trailer is geweldig, hopelijk de film ook. |
ik kan niet wachten tot november :)
|
Die gaan we uiteraard zien. :cool:
|
Er lijkt me geen hol aan.
|
Nieuwe posters :cool:
|
ok, die zijn heel bruut, back to comic
|
Citaat:
|
die agent poster is (y)
|
Oooh die van Neo is gaaf!!! Lekker mysterieus zo met die groene mist (y) :cool:
|
Hopen dat de trailer slechter dan de film is..
Ik heb zo'n zin in 11 november.. Deze trailer liet idd al wat meer zien.. |
Citaat:
|
dat is echt gezeik, dat zal NOOIT gebeuren, daar weet ik 100% zeker... er zullen wel meer realistische animatiefilms komen, maar zover zal het echt niet komen
|
Citaat:
En dat is ook helemaal niet wat Tarantino beweert, hij doelt meer op het verdringen van de zgn. 'essentie van het filmmaken', en daarmee daarmee de meer artistiek verantwoorde films. Hoe groter de budgetten voor dit soort kaskrakers, hoe minder aandacht voor de kleinschalige, meer progressieve produkties. Ik verwacht overigens dat het grote publiek op een gegeven moment wel een buik vol zal krijgen van al die special effects. Ik wordt er de laatste tijd niet meer warm of koud van. Niks mis met CGI, zolang het maar niet ten koste gaat van de inhoud / diepgang. Het moet een aanvullend 'hulpmiddel' zijn, niet het halve eindprodukt. |
|
Citaat:
Ik denkt toch nie :s |
Waarom maken ze die pokketrailers altijd alleen in .mov formaat...
|
Citaat:
|
die ga ik zeker wel zien :cool:
|
Als ik die posters bekijk, krijg ik nog veel meer zin om Matrix: Revolutions te zien.... (y)
Die posters zijn btw veel beter dan die van deel 1 en 2. |
Citaat:
Gewoon in .avi op die server zetten zou beter EN gebruikersvriendelijker zijn imho. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |