![]() |
plaatjes ram-files (realplayer files)
Weet iemand misschien hoe je plaatjes kunt maken van een ram-file?? Dus zo'n video dat je op de realplayer moet bekijken. Bij b.v. een mpeg kun je gewoon op print screen drukken, maar bij een ram-file komt er dan steeds een zwart vlak. Weet iemand dat misschien toch een manier om die plaatjes te kunnen maken??
Alvast bedankt |
Als het goed is kun je instellen dat realplayer geen gebruik maakt van je videohardware om het afspelen te versnellen. Dan kun je wel via printscreen captures maken.
|
En hoe kun je dat instellen?
|
Zoek en gij zult vinden. Ik gebruik realplayer nooit, maar dat zal wel ergens in te stellen zijn.
|
Citaat:
ik doe het vaak via psp; die heeft ook een capture image functie; werkt beter dan die van windows |
Citaat:
|
Citaat:
lees chim's reactie maar |
Citaat:
als je met psp captured heb je ook nooit de muis in beeld (tenminste; kun je instellen) dus maybe wel via hardware |
Citaat:
Media Player werkt ook anders dan RP.. RP -> DOet het via de hardware [zoveel mogelijk] MP -> doet het via de software [zoveel mogelijk] |
Met de media player lukt het mij ook inderdaad wel.
Maar ik wil het ook zo graag met ram-files doen. Weet iemand anders het misschien of het mogelijk is...? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |