![]() |
RIOTFEST (6/7dec antwerpen)
Forget the thumbs down icon. HOLY SHIT! Belgie doet het beter.
DEP GUTG Most Precious Blood Norma Jean Bleeding Through Blood has been Shed Cult of Luna Eden Maine Minus45Degrees Death Threat Beloved Nostroma Nora The End of the Universe en meer.... http://www.riotfest.net/ (y) |
Kijk eens naar de prijs, schat.
|
2 dagen 55 euro.
Wel veel, maar niet extreem. |
Hallo???? Het is hardcore....
|
Citaat:
|
Hmm t zal wel, maar ik leg dat er niet voor neer. Ik wacht wel tot bands zelf op tour komen. Vind trouwens maar 1 band de moeite waard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarop? GUTG? Die zijn dan op eurotour. Voor de rest allemaal shit waar ik niets aan vind.
|
maar ik wel, MUHA.
|
Citaat:
GUTG Most Precious Blood Bleeding Through Blood has been Shed Death Threat dat is toch wel wat |
f00k. wat ik er van ken vind ik GUTG de meest crap act die er tussen staat.
maar, zoals munne moat DodeNatie al zei, ik zie die bands wel n keer als ze zelf rondsjorren door de benelux. |
Death Threat sucked. Ik vind alleen gutg cool van dat rijtje. Al die emoveganmetalmoshenz. trek ik niet.
|
damn i wanna go!!!
|
ik krijg al water in mijn mond als ik die band lijst zie :)
jammer dat het in belgië is en dat er een nogal prijzig prijsje aan hangt, maar zoals meerdere mensen al zeiden ik zie de band vast nog wel een keer apart |
holymoly, daar wil ik heen!!!
|
wel duur, maar echt wel de moeite waard.
waarom hebben belgen toch weer altjd de betere festivals! |
Weer een bewijs dat mensen gewoon metal moeten gaan luisteren ipv van naar slechte metalbands gaan die zichzelf hardcore noemen. Paar decent bands. De rest sucked. En zeker voor 55 euro. Overvliegen.....tss :p :D
|
DEP en GUTG zijn cool..maar DEP heb ik toch al gezien, en GUTG zie ik wel een andere keer. bovendien is het te ver weg en te duur..
|
Gutg komt in november/december.
Oja je moet zoeken naar Deathreat ipv van Death Threat. |
Citaat:
|
zou best naar dat festival willen... alleen prijs + slaapplaats + reis + eten en drinken wordt al gauw 125 euro...
|
Nog niet bekend. Goudvishal sowieso lijkt me. W2 misschien. Lintfabriek in Kontich(belgie) ook wel.
|
Citaat:
explain |
Uhmm.....? Zo moeilijk is t toch niet. :D
|
misschien ben ik wel heel erg dom en snap ik het niet :rolleyes:
|
Citaat:
cryptopsy, slayer, dying fetus, macabre, obituary, nile zijn slechts enkele van de vele metalbands die ik dig dus begin me niet over dat ik geen metal luister :p emoveganmetalmosh, roflmao |
hij vindt dat je Carcass, Morbid Angel etc moet gaan luisteren ipv Blood Has Been Shed, Norma Jean etc, omdat hij dat nepmuzikanten vindt op een of andere manier.
|
achja, wel vermoeiend om je de hele tijd bezig te moeten houden met wat true en niet true is :p
daarom luister ik ook zoveel foute bands:) |
Vind alleen GUTG en Nora wel goed.
|
Citaat:
|
nee. ga je eens wassen en trek een nieuwe trui aan. wie weet wordt je nu wel geaccepteerd door de 'scene'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken norma jean, nora, GUTG, beloved, en cult of luna
zijn allemaal wel goed |
Pff DeadNation is duidelijk niet down met die message.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |