![]() |
De Homo 100!!!
|
ik zit te luisteren...
en stiekem vind ik het leuk... :s :) |
De nummer 8 van 2003 is goed.
|
Ding A Dong! :)
Die hele lijst is echt ge-wel-dig (m.u.v. nr. 18) (y) (y) |
23 is ook tof :P
|
Ik vind best wel redelijk wat nummers wel aangenaam op 'n feestavondje :D :bloos:
|
|
hehehe
nr. 72 :cool: (y) her name was lola... |
Deze moeten nog wel even worden toegevoegd, dan is ie helemaal goed;
Hall & Oates-Maneater Boney M- Sunny/ Daddy Cool Devo- Whip It Dolly Parton- 9 to 5 Doris Day- Tea for Two Duran Duran- Wild Boys George Benson- On Broadway :rolleyes: Hot Chocolate- Everyone's A Winner KC & The Sunshine Band- Get Down Lipps Inc. Funkytown Madonna- Who's That Girl Mai Tai- History Nancy Sinatra- These Boots Are Made For Walkin' Ottawan- D.I.S.C.O. ( :cool: ) Ottawan- Hands Up Prince- Diamonds & Pearls Shangri-La's- Leader of the Pack Village People- Macho Man ( :cool: ) Shirelles- Will You Still Love Me Tomorrow? Wham- I'm Your Man en waar is Kajagoogoo :( |
nummer 84 (y) :)
maar tis wel echt een vooroordelen lijst :D |
Citaat:
|
will young staat 2 keer in de top 50 :eek: en Jim en Jamai... ze hebben meer op artiest dan op nummer gekozen dit jaar :o ;)
|
Bah, ABBA staat ertussen. (n) :(
|
Niet dat ik homo's hun 100 niet gun, maar: weet iemand waarom het eigenlijk nodig is om een homo 100 te maken? Muziek laat zich toch niet echt classificeren naar sexualiteit? (op een paar nummers na, die (mede dankzij de uitstraling van de performers) erg homosexueel over komen) maar then again, die nummers vind je ook in de reguliere top40.
|
Jeuj, Felix staat erin (y) En Kylie, Candi Staton, CC Peniston en Bronski Beat. Ge-wel-dige lijst.
Ik mis alleen Soft Cell - Tainted love. |
Citaat:
|
Citaat:
*zoekt ff* ja, nummer 45 :p |
De Nederlandse en Engelse 'idols' zijn ook goed vertegenwoordigt...zegt genoeg dacht ik zo
|
Robbie Williams - Let me entertain you
Communards - Don’t leave me this way Die zijn wel gaaf. (y) |
Bronski Beat *exohartje*
|
De scouting bij ons had het er ook al over! Komisch.....
|
Shania Twain - Man, I feel like a woman.
dat doet t em. gotta have!! |
Citaat:
staat ymca eigenlijk standaard op nr1? dat vink wel een beetje jammer dan... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |