![]() |
Belachelijkste kledingsstijl...
ok de belachelijkste kledingsstijl vind ik echt die kakkerstijlouz
echt sneu die kraagjes... en uitgaan in je kortebroek, met een gestreepte polo, en met dat lelijke kutkraagje omhoog, en natuurlijk een lelijk petje op om het af te maken .... wat vinden jullie belachelijkste kledingsstijl?? :cool: |
Ik heb het ook niet zo op die kakkertjes met hun kraagjes en tasjes etc. Verder boeit het me niet zo... Owja, ik houdt ook niet zo van die super extreme gothic-stijl... echt van die volgekladderde ogen en van die mega-jurken...
|
Gothic vind ik echt het ergste.
|
Alles wat té is.
|
alles behalve mijn kledingstijl natuurlijk :nono:
|
Punkers en gothics. Aandachttrekkers. ;)
|
ach ,
als zij er blij van worden, why not wie ben ik om ze op uiterlijk te beoordelen ;p |
elke stijl kan leuk zijn....
t hangt gewoon van kleren appart af of het er belachelijk uit ziet of niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
punkers hebben wat geils :o Gothic kan enorm lelijk zijn.. en van die 14 jarige meisjes; kijk mij ik ben alto is ook niet altijd een enorm succes |
Citaat:
Je moet het kunnen hebben.. maar niet alles wat té is is niet leuk.. klinkt vaag :/ |
mensen die zich gewoonweg niet weten te kleden, die iets dragen wat absoluut niet bij hun figuur of karakter past..
mensen die de massa nalopen, te strakke broeken, hoge buffalo's, naveltruitjes, lonsdale... is dit wel een stijl? |
wat maakt t nou uit. alles kan er belachelijk uitzien. van zulke topics krijg je denk ik alleen maar ruzies....
ik geloof dat mensen die punkleren dragen kakkerkleding de belachelijkste kleding vinden, maar omgekeerd is dat ook. dus het wijst zichzelf.. |
waneer het te onpractisch word ;)
|
mensen die expres scheuren in hun kleding maken of met zo afgeragd mogelijke kleding rond lopen om maar zo alternatief mogelijk te zijn.
kakkers met kraagjes, polo, kaki korte broek, boorschoenen en een hh pet. sommige gothics en 'alto kinders' (vooral al ze de hele dag kijken alsof ze meedoen aan het wereld record sjacherijnig kijken). mensen die shirts dragen van een band omdat ze maar 2 nummers van de band kennen en doen alsof ze superfan zijn. |
-wijde hiphopkleding
-strakke kledingstijlen het ergste: breezersletten en ander verknipt tuig |
Over the top.
|
van die jongens met hoogwaterbroeken met gympies en strakke shirts. bah
|
duidelijk gothics, whiggers, en dat tuig
|
heeeeeeeeéle lelijke, blanke, dunne jongens met half rode haren en sproeten in veeeeeeeeél te dunne negerkleren (n) :nono:
|
duidelijk gothic......das gewoon te eng!
|
Ik weet niet hoe die stijl heet, maar
- het dragen van trainingsbroeken met beenwarmers en dat geheel bij puntschoenen of Allstars ingepropt, Lumidee-ghettostyle; - het dragen van complete trainingspakken; - het schuin dragen van petten, het dragen van capuchons over petten, het dragen van capuchons zonder dat het regent, het dragen van grote gouden kettingen óver de kleding; - het dragen van enorme hoepels in oren; kortom, alles wat onder de ghettostijl (of hoe je het ook maar wilt noemen) vind ik uitgesproken kansloos. Soms zie ik ze wel lopen op Amsterdam of Utrecht Centraal, groepen veertien- en vijftienjarige allochtoontjes die er uit zien alsof ze figureren in een clip van Nelly of Ja Rule, alsof ze in sunny Cali zijn, terwijl ze in werkelijkheid toch echt chillen op een koud, groot, lelijk stationsplein in een laag kikkerlandje :) |
het dragen van 34 kettingen aan de broek en streepjes overal.
het dragen van trainingspakken ach. boeiend. |
Citaat:
|
Alles wat overdone is idd...
|
Citaat:
en van de "nieuwste punk/alto-generatie"(oid) met KNAL-paarse broeken, en 15 KNAL-kleurige riemen, en hoge KNAL-kleurige streepjes sokken, en dan een KNAL-roze/oranje truitje met koekie monster erop, en dan allemaal Plastic KNAL-roze/blauwe spikes om hun armen, polsen en nek, en zo mogelijk nog KNAL-oranje netpanty's om hun armen, en Skateschoenen met KNAL-gele veters. :s |
Als mensen die het eigenlijk niet kunnen hebben te strakke/blote kleding aan doen. Gevolg: onnodige vetrolletjes en het staat echt ordinair ook al draag je dan een broek van een kwaliteits merk en een kwaliteits prijs.
Is niet echt een stijl maar wel lelijk. Eigenlijk is iedere algemene stijl lelijk, je moet je eigen stijl vinden want dan zie jij er het mooist uit! |
Citaat:
|
alles wat overkill is
|
Citaat:
|
Met een algemene stijl bedoel ik dan ook meer dat je bijvoorbeeld alleen maar onmeunige alto-kleding aantrekt, met alles 'wat daar bij hoort'... Dat is meestal lelijk. (Denk aan wijde glimmende broek, fluoriserend shirt, gestreepte kniekousen, te grote skateschoenen, zwart omlijnde ogen, duizende armbandjes, stropdasje) De combinatie is meestal overdone terwijl als je een paar van de kledingstukken met iets anders combineert het meestal veel mooier is.
Noujah, vaag verhaal. :) Laat maar. |
Citaat:
Citaat:
|
Iel de meest belachelijke kleding stijl vind ik van die id&t gastjes met:
Witte kreukelblousjes met walgelijke strepen/ander patroon bovenste knoopje open en dan een symbols kettinkje om te strakke smalle broek met omgeslagen pijpen en dan van die dunne BLOTE enkeltjes van die Diesel eendenschoenen/lelijke puma's/beige laarsjes Zonnebril met blauwe glazen in het haar Gatverdegatverdegatverdegatver (n) (n) |
Citaat:
Gothic-kleding vind ik heel erg lelijk. Ook zonde dat op zich mooie meisjes zich zo toetakelen. :'( |
Citaat:
|
de kledingstijl van de nazi's
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
extreem grote jurken = neen.
dat extreme gothic vind ik ook niet echt wat. hoewel "moderate" gothic-meisjes best aantrekkelijk kunnen zijn. verder denk ik dat de kleding bij de persoon moet passen. |
Een smerig bezweet bouwvakkershemdje, een schakelketting, een spijkerbroek met zichtbare harige bilspleet en jezussandalen.
Sorry voor wie misselijk is geworden van mijn post. |
+ alles wat er gezien kan worden bij de clip "cant hold us down" van christina aguilera
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- van die meisjes die kleren dragen die 'te klein' zijn... dat je veel te veel bloot ziet enzo (á la christina aguilera)
- jongens die glimbroeken dragen en blousejes met drakenprint enzo erop. (n) |
Citaat:
Ik zat er zowaar bij te kwijlen. Al dat voorbijhupsend te vet vlees. :| |
Ik ben open-minded.
Ik vind alles even belachelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |