![]() |
beffen
ik heb een vraagje
hoe kun je iemand het beste beffen?? |
met je tong
|
ja da snap ik
ma vagina beetje open doen en dan clitoris likken...of zoenen...of schaamlippen?? |
Citaat:
|
Daar kan je zeer weinig fout doen, mijns inziens.
|
als je er maar niet in gaat bijten :P
|
Of kotsen!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
(van wie was die ook al weer?) Maar je kan weinig fout doen hoor....je kan hooguit kramp in je tong krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zoals..... je maakt me nieuwsgierig ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij kan je likken met een harde kattentong (ieee), of teveel met z'n tanden in de weg zitten, enzovoort...Of gewoon zijn tijd er niet voor nemen. Of niet reageren op wat je wil. Ik denk dat het moeilijker is om te beffen dan om te pijpen. |
Citaat:
super (y) |
Citaat:
klein gevoellig sjit plekje vs groot oppervlak :x maar dat is nou juist de uitdaging! :p |
Citaat:
|
gewoon proberen en dan merk je toch vanzelf of ze het lekker vind?? (heb ik met pijpen oko gewoon gedaan) komt vanzelf goed hoor!!! en daarbij vind elk meisje andere dingen lekker volgens mij...
|
Ik raad je aan om meer op de clitoris dan op de vagina te letten, en voor de rest om aan háár te vragen wat ze lekker vindt.
|
Kerstens: "Op die dot!" :D
|
Citaat:
'In een keer die hele Vietnamees naar buiten!' |
Ja, heerlijk was dat :D Hoe hij dat ook vertelde, met die bezopen corpsstem van hem:
'zo ineens, whhhap, die hele Vietnamees naar buiten!' :D:D |
Misschien kan je aan Bert vragen om het voor te doen ?
|
zoekfunctie--->befles
http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=beffen Alsjeblieft. Maar dit leid verder nergens naartoe, alleen maar offtopic gezwets. Veel succes iig, hoop dat je iets hebt aan de befles. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |