![]() |
Waar seks?
Waar hebben jullie overal al seks gehad?
|
Citaat:
|
nog nergens :)
|
... *blink*
bed? :p |
bed, bad, onder de douche, sofa, auto, op een stoel (is wel niet zo praktisch :D ), in de bosjes, ... En dat is het ongeveer ;)
From BadAngel with love xxx |
Citaat:
|
Open plek in het bos, bed, bad, (openbare) douche, boot, tent, bed ouders, bank, logeerbed.
Dat was het wel zo'n beetje :D |
Goh weeral dit topic :rolleyes:
Nou ja kzal maar antwoorden :p In bed, douche, zwembad, auto, grond, bed van zijn ouders, sofa, badkamer, motorkap van de auto , tuinhuis, bij mensen waar ik ging babysitten, stoel, tafel, militaire basis... Dat is het zowa denk ik.... *denkt nog ff na* Nope da was het zowa... :eek: :o Kzou nog graag op een biljarttafel willen en in een trein of vliegtuig... :D |
Citaat:
|
Citaat:
En jij bent veertien?? :eek:! |
Bed, strand, douche, bad...
:) |
Bed, douche, stoel, bank, grond....
|
Ik zou het trouwens wel eens ergens buiten willen doen, waar je betrapt zou kunnen worden. Dat lijkt me echt heel spannend en opwindend! Maar goed, minderz als je betrapt wordt door een vriend/vriendin/je buren ofzo! :eek: :D :o
|
nog nergens, maar ik wil het absoluut een keer doen op de wc tijdens het uitgaan ofzow!! :p als al die bozopen mensen je aan staan te kijken dat je samen de wc in gaat (of uit) :p
|
nergens
|
bed, bank, tafel, keuken, badkamervloer, bad , onder doesj, op treinperron, trapje in een park, boom bij snelweg, in een schuur, bed ouders, trap in huis ..ewm da wast wel
|
Bed,bad,keukenkast,tafel,kabine in zwembad,badkamervloer,wc,douche,wasmachine,trap,salon met mensen in huis,keukenstoel,op matras in living:rolleyes:
|
Citaat:
Pffff :~ |
Kheb iemand gevonden die gek genoeg is om het een keer gewoon tijdens het uitgaan ergens zittend te doen zonder dat anderen het doorhebben :eek: ;) :p :D.
|
bed, bank, douche, auto, op de motorkap van de auto in het bos, tegen de auto aan in het bos, caravan (met slapende mensen erin), op straat (snachts)
maarre natuurlijk niet altijd all the way en allemaal even uitgebreid, want ik heb nu ook vingeren ofzo meegerekend, maarja dat behoort ook tot sex |
Citaat:
Sure Roelof Konijnenberg Jij bent lelijk je stinkt en je hebt een baard, wat wil je nou???. Het was je moeder en ze is lelijk |
Citaat:
|
In de sauna !
|
bed, bank, stoel, lage tafel, 'hoge' tafel, bos (klaarlichte dag, niet eens uit het zicht), tentje paaspopcamping overdag...
Citaat:
*denk* kan ff zo gauw niks meer verzinnen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Net nog een nieuw plaatsje uitgeprobeerd: het veld :)
Wel tamelijk scary,zo donker en dan in een veld,maar dat gaf er dan weer een spannend gevoel bij :D Slaapwel aan degenen die hun bedje nog in moeten From BadAngel with love xxx |
Bed, grasveld, toilet, trein, keuken, wasmachine, bank, grond, rivier, douce, bad, staand tegen boom, euh. Dat was het wel ongeveer.
|
bed, tentje, zwembadhokje, douche, caravan, auto, dat was t ongeveer denk ik groetjes
|
Citaat:
Daarom mag ik me er nog wel om verbazen :p |
Ik heb het gister in het washok bij mijn beste vriend thuis met mijn vriend gedaan! :D :o :eek: :cool:
|
Hmz.. bed, bad, douche, wc , grond, tafel, bank, bed van mn ouders, hmz.. en toch wil ik em overhalen voor op zijn balkon :D
volgens mij was dit ut.. |
Bed, badkamergrond, bad, douche, op het toilet.
Zwemhokje, zwembad, bubbelbad, langs het spoor, schuurtje, tent, grond, de bank.... Ben op :p |
Douche, Bad, Badkamervloer, op een stil en verlaten veldje (totdat er een vliegtuig overvloog), naast het spoor bij Hoogeveen (opzich vrij rustig totdat er eveneens een vliegtuig overvloog), bed ouders, onder een podium tijdens een concert...
En voor de verandering ook in een bed :) |
in het hele huis en in zijn hele huis ongveer alleen badkamer vloer is irri maakt klote geluid(bij ons wle iig) en verder weingi special.. zwembad en tent..
|
sex in de zin van all the way? of gewoon ook vingeren enzo.
nou ik noem het ff op (dus ook vingeren enzo) bed, bank,grond, pratijk, hal, in de garage van een vriend (vriend + vriendin waren er ook bij, licht was uit :D) bed van mijn ouders, op onze oprit, tuin, keuken eeuuuuuh meer kan ik me niet meer herrineren all the way is eigenlijk alleen: bed, grond, tuin en onze oprit (ja die ligt vooraan het huis aan een drukke straat (hoe doen we het toch:):D)) |
Citaat:
|
bed, bad, douche, tafel, tuin, tuinhuis, langs de weg, bos,....
|
als je zo leest hoeveel buitensex er is..
waarom komen we dan bijna nooit sexende mensen als we ergens lopen :p |
Uhm in zijn bed in mijn bed, bij hem op de trap, bij hem op de bank, bij hem op de bank in de huiskamer, bij mij in bad en onder de douche, bij hem onder de douche. Niet echt indrukwekkend :)
|
Citaat:
Het hangt maar net vanaf waar en met wie je opgroeit... |
Bed, bank, park(je)
|
just bed en bank
trouwens de officieele leeftijd ofzoiets is 16 maar van 12 tot 16 is ook ok heb ik gehoord omdat iedereen dan altijd alles wil uitproberen |
Citaat:
Er is geen officiële leeftijd waarop je het gedaan móet hebben...er zijn hooguit landelijke gemiddelden, en die liggen ook anno 2002 echt nog wel hoger dan 16. |
vanavond in een tent waar nog 10 anderen liggen.
|
in het park, in een bed, op de bank, op een hooiberg(erg ongemakkelijk), in een steegje, en meer week niej....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een klaslokaal en in de fietsenstalling op mijn vroegere schooltje en ook in de bosjes natuurlijk :D
|
bed, bad, douche, zwembad (ja hij heeft een zwembad thuis), in de bioscoop, op een feest achter de hoek tegen de muur, in de garage waar veel vrienden bij waren, in de bosjes, in de tuin, ... (hier zit ook gewoon vingeren enzo bij, maar het meeste is wel echte sex)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |