![]() |
klaar
de niet vergeten dagen
doen me aan je denken al kan ik het niet verdragen. ben ik de enige die jou zal herdenken? Kostbaar maar ook breekbaar Het is voorbij,vanaf nu verleden de stilte blijft over, het is klaar. |
Ik vind het einde erg mooi. Het begin minder. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
al kan ik het niet verdragen. ben ik de enige die jou zal herdenken? Ik weet ook niet echt wat er dan anders meot, maarja. Hier heb je dus ook niet zoveel aan |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet het niet precies. Ik ben het wel met pinoow eens. Die zin loopt net niet. Ik vind het begin zeg maar een beetje te gerijmd of zo, het einde vind ik heel mooi. Het is erg duidelijk een geeft goed emoties weer, maar het begin is zeg maar een gedichtje. Ik weet niet precies hoe je dat anders kan doen want ik heb niet zo veel ervaring met dichten maar dat is in ieder geval wat ik erover denk. :) (het is overigens wel een erg mooi gedicht, ik kan het helemaal voelen) |
Ik vind de titel eerlijk gezegd niet mooi... verder spreekt je gedicht me niet zo aan, en ik vind hem ook niet echt goed opgebouwd en lekker lopen. dagen/verdragen komt nogal gedwongen gerijmd over. De slotzin vind ik wel sterk, en goed lezend. Foutje in je gedicht:
In de één na laatste zin moet er na de komma een spatie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |