![]() |
tekenfilmpjes
welke tekenfilmpjes keek jij vroeger?
|
nu:
Family Guy & The Simpsons!!!! vroeger: The Transformers (nostalgie) Die Beertjes die in een luchtkasteel leefden met een plaatje op hun buik ;p Alles wat op telekids kwam |
kwas fan van Maple Town :) Zooo leuk dat dat was! Net als Ovide, Dommel, Boes Boes, David de Kabouter, Teddy Rubspin (?), Smurfen en al dat soort. Kindernet dus :)
Trouwens over het algemeen waren de tekenfilms vroeger veel leuker en vooral kindvriendelijker. Nu alleen maar Pokémon en dat soort dingen :S |
---> Films & TV
|
airwolf :cool:
GI joe Transformers. A-team Knight rider en nog wat meer gebagger |
Citaat:
|
X-Man
Spiderman Ninja Turtles Transformers |
@infamous: De Troetelbeertjes :D waar is de tijd...
|
Vroeger :
- troetelbeertjes ;) - My little pony - teddy rukspin - david de kabouter - vrouwtje theelepel en nog wel veel meeer........... :rolleyes: :p :D ;) |
- de freggels (stiekem geen tekenfilm, maar ach :o)
- foofur - barbapappa - dommel - vrouwtje theelepel - alfred jodocus kwak - my little pony en zo kan ik nog wel even doorgaan.... |
Zo'n beetje alles wat toen op tv was
Barbapappa De troetelbeertjes Inspector Gadget De pizzacats Winnie de pooh Dommel Alfred J. Kwak De smurfen De snorkels :confused: Ducktales Disney tekenfilmpjes En ook nog zo'n film met moordlustige konijnen, maar die vond ik heel erg eng :o |
oooh die goude oude tijd :p
- Snorkels - Dommel - Boes Boes die os ofzowiets met die schildpad (y) - Casper het vriendelijke spookje - Smurfen - Alfred Jodokus Kwak met die mol als vader toch? :) |
MASK
Cops GI JOE verder weet ik er niet veel meer van |
Dat waren er zoveel. Enkele die hierboven al opgesomd waren... dus De smurfen, snorkels, de troetelbeertjes, Disneyfilmpjes (Mickey ed), Dommel, Barbapappa, David de kabouter,.... en nog zoveel meer.
|
Tom & Jerry
Disney cartoons (donald, plute etc) Looney Tunes maar die kijk ik nu nog steeds :D |
de smurfen
star street dommel niels hogerson :confused: snorkels barbapappa david de kabouter (daar had ik ook behang van :D :D :D) alfred j. kwak boes boes winnie de pooh ovide .. vast nog wel meer :) |
Citaat:
|
ik wil mn david de kabouter behang terug!!! :( :(
urgh.. ik had toen ik klein was daar een keer een nachtmerrie over gehad, dat die trollen uit dat tekenfilmpje me achterna kwamen, en toen werd ik wakker en had ik het behang eraf getrokken :bloos: :( :bloos: |
Olive
Boes Dommel Smurfen Pluto Donald Duck Knabbel & Babbel Mickey Mouse enz. |
- Boes Boes
- Turtels - Transformors - Smurfen - Barbapapa komt me bekend voor die naam maar weet niet zeker - David de kabouter - Dommel |
Bobby's world is echt fantastisch
En David de Kabouter Dommel Boes Alfred Jodocus Kwak ovide En nog veel meer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |