![]() |
Lieg jij veel?
En wel eerlijk zijn! :)
|
Nee.
Dat lieg ik. |
Ik lieg nooit.
*kuch* |
Liegen is stout, maar soms een noodzakelijk kwaad.
|
nee, behalve een leugentje om bestwil :o
|
Ja, maar niet op i-net..
|
eigelijk niet want ik haat liegen...
|
Het is meer dat ik nooit wat vertel. Is dat ook liegen? :P
|
Af en toe, om bestwil :o.
|
Nee, vroeger wel heel veel gedaan, kon en kan het ook heel goed. Soms probeer ik het nog wel als geintje bij m'n vriend, maar meestal voel ik me dan binnen een minuut ongelofelijk schuldig en geef ik toe.
|
Neuh niet veel, maar wel eens.
|
haha ik lieg nooooooooooooooooit
:rolleyes: |
Als het om dingen gaat waarbij mensen gekwetst kunnen worden ben ik voor de waarheid, als het om knullige dingetjes om bestwil gaat vind ik het weer anders :)
|
Nee (en dat meen ik echt :p)
|
ik kan niet liegen maar dingetjes verzwijgen wel ;)
|
Ja.
En dat meen ik ècht! |
soms natuurlijk wel eens, maar das dan alleen omdat ik geen zin heb in onnodig gezeik met me ouders ofzo.
|
Weinig... Echt waar! Af en toe een leugentje voor bestwil. Maar bij de eerste de beste grote leugen voel ik me altijd intens schuldig..
|
Over het algemeen niet, wel smoesjes als ik iets niet
wil doen, (opruimen ed), of te laat ben. :o |
Vroeger wel, nu verzwijg ik gewoon dingen
|
Niet veel, maar het komt wel eens voor dat ik een verhaal wat leuker maak door er iets bij te verzinnen :o
Maar het zijn kleine dingen, het is niet zo dat als iemand bv. vraagt wat ik in het weekend heb gedaan dat ik dan een heel verhaal over een stedentripje naar Parijs ga vertellen, terwijl ik het hele weekend niks heb gedaan. |
wat is veel :confused:
|
ja best wel eik
nou ja ligt er ook weer aan tegen wie |
Ik lieg best veel.
Niet alstijd om mezelf beter voor te doen dan ik ben, maar om bepaalde situaties te vermijden. En dingen opzettelijk verzwijgen vind ik ook een vorm van liegen Het is wel zo dat ik vaker lieg tegen bijv. mensen op school dan mensen die ik écht graag mag, zoals ouders, vrienden, familie |
Vroeger echt bijna elke dag..Maar de laatste tijd (jaren) niet meer omdat ik me dan gelijk schuldig ga voelen en dat voelt zo rot!!
Maar ja als het iets heel ergs is kan ik het nog wel een *achterhouden* |
Nee. Ik kan niet goed liegen, en zeker niet tegen mensen die mij goed kennen.
|
yep
|
Ja,
Maar dat komt vooral door het aanpassen. Op school heb je van die meisjess en die praten op het niveau van gewoon meisjes, de oppervlakkigheid... "jeetje, leuke broek, nieuw?" Dat idee, daar kan ik me prima op aanpassen en dat gaat wel eens gepaard met dingen zeggen die zij willen horen, is ook alleen maar om de omgang makkelijker te laten verlopen... Echt liegen, keihard liegen, nee, tenzij ik vind dat die persoon de waarheid liever niet weet, dan vertel ik diegene wat hij wil horen (om hem te beschermen) of ik zeg niets... |
niet veel, en als ik lieg is het over mijn gevoel, dan zeg ik dat t goed gaat en voel ik me eigelijk kut,tenminste dat heb ik gelogen t afgelopen jaar.
|
Ja ik lieg best wel eens.
Maar het is nooit om iets belangrijks. Ik hang geen lulverhalen op, meestal verdraai ik de werkelijkheid beetje; bijv als mijn pa vraagt of ik rook (hij vond twee jaar terug pakje sigs) en toen zei ik dat die van vriendin waren (ze waren ook half van haar hadden we toen nl samen gekocht..) mjah was wel een leugen eigenlijk... Meestal ben ik wel eerlijk, heb verder niet echt veel te verzwijgen... alleen verzwijg ik dus soms dingen omdta ik er zelf heel veel gezeik mee zou krijgen... of om niet lullig te doen.... (wat een lelijke trui) of om iemand anders te sparen.. Gelukkig komt t allemaal niet zo vaak voor |
meer dan ik eigenlijk wil.
|
soms, in sommige gevallen kan de waarheid te hard aankomen als men om een mening vraagt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
uhm dat hou ik niet echt bij eigenlijk
|
Tsja, wat is veel? De ene dag wat vaker dan de andere.. :)
*drukt neus terug* :o |
Om onbelangrijke dingen lieg ik soms wel.
|
Hum, nou ja, ik lieg vrijwel nooit bewust, maar ik dik onbewust verhalen aan, gooi er dingen in, draai situaties om waardoor het grappiger wordt en leuker te vertellen... :o
|
Echt liegen, nee, nooit eigenlijk.
Wat ik wel zo af en toe (ja of misschien iets meer dan af en toe:)), is dingen leuker vertellen dan ze waren, zeg maar: ergens iets verdraaien of bij bedenken, zodat mijn verhaal leuker overkomt. Verder soms wat leugentjes om bestwil, maar dat mag vind ik. |
Echt liegen, nee. De feiten op een zodanige manier vertellen dat mensen er zo min mogelijk door tegen het zere been worden geschopt, ja.
|
Citaat:
Ik lieg niet zo veel volgens mij. |
Nee..vroeger wel, nu niet meer.
Ik heb een pesthekel aan liegen, ik verzwijg dingen liever :p |
Liegen mag niet van de bijbel.
Blááá, het is laat en ik kom net van een zeer gave cabaret eerste try-out van Sara Kroos en ik ben moe maar voldaan. ;) |
vind ik niet.
Ik ga tegen iemand die ik even snel zie en die vraagt hoe het gaat niet zeggen dat het even wat minder is. Als iemand super blij is met een nieuwe trui/broek/.... ga ik niet zeggen dat ik het foeilelijk vind. Maar ik verzin niet hele verhalen ofzo. |
ja.... heel veel zelfs... :) serieus
|
Citaat:
|
Mwah. Alleen om vervelende situaties te vermijden. Of tegen instanties die er om vragen. De verzekering bijvoorbeeld! (y) Ja, nee, die camera kostte echt 250 euro hoor... :rolleyes:
|
ik lieg regelmatig
|
Citaat:
|
nee
ik wil wel eens iets een beetje overdrijven of soms uit onwetenheid liegen, maar echt bewust doe ik dat echt niet vaak |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |