Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   thuisbrengen.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=611428)

fractuur 26-09-2003 18:27

thuisbrengen..

Ik heb een probleempje, of eh.. iets dat evt op een probleem kan uitlopen. Een goede vriend van mij vond mij een half jaar geleden leuk, ik vond hem niet leuk, ne dat kam echt ontzettend lullig over dankzij een meisje dat ons allebei goed kende. Goed, contact werd abrupt onderbroken, mar nu heb ik weer een paar maanden goed contact met hem, en ga ik morgenavond wat met hem drinkne. En hij brengt mij thuis, zoals afgesproken. Maar zit het er niet een btje aan te komen dat die jongen wat van mij verwacht, dat ik hem toch leuk vind ofzo???

Answers pliez!

Fuzzly 26-09-2003 18:32

Hij hoeft niets te verwachten.
Want iemand thuis brengen wilt niet zeggen dat hij jou in eens leuk vind. maar HIJ kan misschien wel iets verwachten.

Ik zeg maar,laat alles gaan zoals het is en je komt er zelf achter.
misschien vind jij hem dan ook leuk en dan een afscheids zoen als gevolg :)

Alex 26-09-2003 19:09

Ik denk het niet, het ligt een beetje aan de persoon die je thuis brengt. Als ik een meisje thuis moet brengen (zelfs als ik haar leuk vind) dan doe ik niks zonder dat zij daar aanleiding toe geeft. Ik bedoel; ik ga juist mee om te voorkomen dat ze door vervelende mannen lastig gevallen kan worden ;)

barbara.inc 26-09-2003 19:21

Precies! het idee van een meisje thuis brengen was toch dat een grote stoere jongen haar zou beschermen tegen enge mannen, en niet dat ie haar mocht zoenen....

Some 26-09-2003 19:37

ik bracht me ex ook altijd thuis. Anderhalf uur reizen en dan moest ik nog eens terug. :s Gewoon omdat er in R'dam in Den Haag enge mannen lopen ;)

Studentje 26-09-2003 20:35

Sommige meisjes breng ik wel degelijk thuis met een bepaald doel.

Andere meisjes breng ik naar huis omdat ik niet wil dat ze iets overkomt (net alsof ik met mijn dronken kop dat kan voorkomen, maar 't gaat om het idee).

Maw ik zou niet weten wat je moet verwachten.

nare man 26-09-2003 20:38

Dat hangt van de context af. Als jullie gewoon vrienden zijn en jullie een film gaan kijken, zou ik niet denken dat hij iets van je verwacht. Als hij iets wil proberen dan zal hij dat wel tijdens de film doen.

'Thuis brengen' kan van alles betekenen, van een kopje thee drinken tot kontneuken.

Knutselsmurfie 26-09-2003 20:52

Dat hangt mede van jezelf af.

fractuur 27-09-2003 10:00

thnx, ik zal proberen dr niet al te veel aanleiding voor te geven, want daar heb ik niet zo gek veel zin in..

Tox 28-09-2003 20:40

Ik breng een goede vriendin van me ook weleens naar huis, dat heet "manieren" en er hoeft niet altijd wat achter te zitten.

Dusjcrib 28-09-2003 20:57

Ligt eraan in hoeverre jij die verwachtig hebt geschept.. Als je flirterig met hem bent omgegaan zou het best kunnen, zo niet is er misschien slechts hoop maar geen verwachting..

Wil je het echter zeker weten zou je hem kunnen zeggen dat dit puur vriendschappelijk is en dat je hoopt dat hij dat ook wel wist, dat je hiernaar informeert omdat je geen verkeerde verwachtingen wilt scheppen.

BigLuis 30-09-2003 18:30

al ik een meisje thuis breng dan wil dat nie zegge dat ik iets van haar verwacht.

maar wat wel laat blijke dat je iets om haar geeft in de zin van dat je wel wilt dat ze veilig thuis komt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.