![]() |
Wat is zou je doen als...
... wildvreemd iemand opeens tegen jou zou zeggen: "hé, jij bent [jouw nickname]!"
Ik zou doen alsof ik niet weet waar diegene het over heeft. :o |
Ik zou zeggen: "He wie ben jij dan?" :)
ofzo :| |
Ik zou zeggen: ja,en?
|
So.....
|
ja dat klopt..... en jij bent??
|
Hoe zou dat kunnen dan? :o
|
Citaat:
|
ehm ja klopt... (tsja het is mijn bijnaam he, dus ik denk dan niet meteen aan iemand van het forum oid.)
|
Citaat:
|
Kzou diegene bespringen :D
|
Citaat:
|
hmzzzzz ik denk niej eg dat iemand weet wie ik ben :)
me foto´s zijn anders dan ik er in t eg uit zie.... en volgens iemand zie ik er op iedere foto anders uit maar zou wel bizar zijn..... |
Ja, en nu?
|
Ik zou zeggen dat dat mn tweelingzus is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou vragen welke nick hij/zij heeft :o
|
Ik kwam donderdag bij een dierenarts die erg veel op Desecrator leek. Ik kon een genant moment nog net voorkomen. :o
Als iemand mij zou aanspreken, zou ik vragen wie hij is. |
ja dat klopt en wie ben jij dan??
|
wtf??!? :eek:
|
Wat eng :o
Waarschijnlijk zou ik vragen wie hij/zij is, of ik doe net alsof ik niet weet waar diegene het over heeft. |
Ik zou echt zoiets hebben van: huh, hoe weet jij dat dan? En dat waarschijnlijk ook vragen en dan wie hij/zij is.
|
Niemand zou mij herkenne :cool:
Behalve de mensen die ik al gezien heb ofzo . Dan is het minder erg . |
mun vrienden noemen me ook zo, dus zou ik zeggen; jah fijn en jij bent...?
|
en dan zeg ik ''hoi'' :)
|
Citaat:
|
IK zou waarschijnlijk lachen omdat ze het verkeerd uitspreken :P
|
"Ja, helaas wel" En dan ze verbijsterd achter latend??
Ik wil alleen mensen ontmoeten waarmee ik heb afgesproken, niet die je per ongeluk tegen komt *brr* |
"Hey, wie ben jij?". Mijn nickname is namelijk ook m'n gewone naam ;)
|
Ik zou niet in staat zijn te kunnen antwoorden en dus gweoon net doen of ik nix hoor ofzo.
Btw, kleine kans dat dat gebeurd |
dat is toch leip?
|
Waar heb je het over?
|
èèèèèèn wie ben jij dan wel?
|
Dat doen ze bij mij niet meer, tis meteen "Heee, Shockie!" 'k Gebruik deze naam niet alleen op het forum, op school noemen ze me liever shock dan bij m'n voornaam, dus zo raar zal ik niet opkijken :)
|
"Hee jij bent Roos"
Dan denk ik niet gelijk: diegene bedoelt m'n forum nickname... |
ja, en jij bent?
offtopic: Citaat:
als kwim of kim |
Kim :) Waar haalt iedereen toch die 'w' vandaan? :P En als ze me aan zouden spreken van, "hey jij bent Kim!" dan denk ik waarschijnlijk... wer iemand die mij kent die ik niet ken... ik knik wel en lach en loop door :P
|
ik heb het wel is gehad... dat ik iemand zag van een forum.. niet deze... hehehe :)
Er zijn genoeg mensen van dit forum die ik op straat zou herkennen door de fototopics |
Ja, gaan we nu zoenen. (als diegene een beetje ok is tenminste)
|
"wie ben jij dan?" :)
is wel vaker gebeurd hoor :o :D |
Als het een leuk iemand is vraag ik wie hij/zij is
Als het geen leuk iemand is ontken ik het. Bovendien zou niemand me herkennen want ik post geen foto's. |
zal niet zo gouw gebeuren lijkt me maar dna zou ikz egegn : is het echt ?? wie ben jij dan ?
|
ja, en wie ben jij?
|
Alles ontkennen :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Glashard ontkennen.
|
Citaat:
Ik zou eerder iemand denken van een feestje oid. |
Citaat:
ik gebruik deze naam ook best wel vaak dus denk dat ik het niet zo raar zou vinden :) maar natuurlijk wel als het iemand is die je denkt totaal niet te kennen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |