![]() |
Half-Life 2
WANEER KOMT DIT SPEL NOU EENS UIT ?!?!?!?!?!?!?!?!
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Nou, aangezien het gedelayed is niet op 30 sept, maar ze zeggen voor de 'holidays' te gaan. Denk dus dat het ergens November wordt.
|
Zal wel voor de kerst uit zijn.
|
Ach ja, meer tijd = meer geld = meer upgrades. Dus ik wacht nog wel even. :)
|
morgen.
|
kijk op de site, piemel.
|
De laatste hype is dat 'ie gedelayed is naar november of december. Maar ik wacht nog even op 30 september :>
|
Kijk maar naar op halflife2.net, twee artikelen over dat ie gedelayed is, en dat het officieel is.
|
Citaat:
|
Ik zie al wel volop reclame ervoor, dus ik denk dat je aan November moet denken. Vlak voor de decembermaand iig.
Of Doom3 dan ook uitkomt lijkt me marketingtechnisch gezien logisch, maar kweenie hoe het met de development zit. E3 demo was al aardig beta, en dat is toch een lange tijd geleden weer. |
Doom staat gescheduled voor 2004, die zien we voorlopig nog niet.
|
Komt hl2 al dit jaar, ik dacht dat het spel pas ergens in 2004, in de verre toekomst uit kwam :eek:
|
Ach, laat ze nog maar even lekker doorwerken. Dat zal de kwaliteit van de game zeker geen kwaad doen. (y)
|
Mogen ze meteen hun best doen een fatsoenlijk DX8-rendering path te maken, voor de grote massa die nog steeds een GF4 Ti in z'n bak heeft hangen.
|
3 weken ligt ie wel in de winkel! :)
|
Citaat:
|
Is er btw eigenlijk al een Demo van Half-Life 2 / Doom 3 ?
*Is moe en lekker lui zodat hij anderen het laat opzoeken ;)* :o |
Citaat:
|
err
hij komt voor 2004 uit want ze zeggen dat er een expansion pack komt in 2004.. en HL2 is af het zou alleen een economische beslissing zijn.. maar goed ook (heb geen geld) |
Op www.tothegame.com zal het wel staan :D :cool:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |