![]() |
Dood en hergeboorte
Als de woorden langzaam verwelken
en zij dwarrelend tot de grond gaan, is de stilte werkelijkheid geworden heeft de eenzaamheid gelijk als zij zegt dat ze met mij in het leven zal staan Nu geen woord meer wordt gesproken en het voedsel lijkt te verdwijnen, is het enkel nog een gevecht, tussen leven en dood en dan nog niet in het duister weg te kwijnen Voelt het als mijn plicht te verlaten waar ik jaren ongezien geweest ben, wil ik de waarheid uit mezelf tonen en iemand laten zien, die ik eigenlijk zelf nog niet eens echt herken |
Laat ik het een keer anders benaderen, de vorm is heel vrij, haast vertellend(i.p.v een duidelijk metrum).
Je verwoordt het mooi. 1 verbeteringetje> "Nu geen woord meer word gesproken"> Woord Loop....t......wordt |
De titel is erg mooi vind ik (y)! De inhoud (die me erg aanspreekt) vind ik super verwoord, ik vind alleen het metrum niet zo goed. Voor mijn gevoel leest het niet zo lekker. Het zit wel goed in elkaar, maar ik struikel telkens over de derde/vierde zin.
|
Citaat:
Xineof ook bedankt, dat de inhoud aanspreekt vind ik fijn om te horen, want daar ging het me eigenlijk ook meer om.. |
erg mooi.
dit spreekt me echt heel erg aan. |
Heel goed gedaan. Mooi verwoord, inhoud is leuk, rijm is fijn, ik heb geen kritiek (y) .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |