![]() |
umm...tekeningketje
http://www.endoria.net/upload/index.php/2585133373 iz gemaakt opweg naar amsterdam met de buz :)
|
iz trouwes best kuttug geskent mja.....ach jamere dan:)
|
haha,. wouw!:eek: erg koel joh! haha die beugoldinges ofzow is koelig gedaan! :D haha ga zo door zou ik zegge, ach maar da doe je al :p
<<haha ik is op school nu:D>> |
ik hou helemaal niet van dit soort tekenen en vin um dus ook niet mooi(waarom post je het dan :rolleyes: ) maar wou toch ff posten ook om te vragen wat er nou persies achter zit..
|
sorrieh hoor.. maar WAT ist?
|
Citaat:
Ik vind dit het minste van wat ik van je heb gezien...maar ik blijf fan :D ow heej wacht...dit is niet van de persoon die die dali-achtige tekeningen maakte...of wel?.. ahhh die nicknames,ik hou het nie meer bij hoor :D |
Citaat:
zal wel aan mij liggen :p |
Citaat:
k vind hem wel mooi trouwens, alleen misschien kun je op bepaalde plekken wat schaduw krijgen, zodat ie wat meer vorm krijgt :D nu zie je tussen de bomen het bos nie meer, en een paar donkere vlakken laat de hele tekening al wat sprekender worden. verder izzie erg mooi :) |
haha neej ik ben nie krizzje , dommerd!:p
ach ja het iz een menirtje met 2ogen :) een neus en een mond --> oren vurgete sie ik :) umm zit misschien verveling achter omdat ik lang moes sitte en had voordrest niemir veel te doen. Duz vandaar :D |
neej haha, ik ben Krisszje :) <---
Ik zie trouwes wel duideluk wat het is, en hij is nie zo mooi uitgewerkt omdat dat nie zo goed kan in de bus :) En ik vin em grappig omdat Sjantal en hele eigen stijltje heeft en dat laat deze tekening ook wir zien. Ik moe wel zeggen dak de neus zie zow zuper vint, maar de hersens en oge en tanden <inklusief gaten> vinnik erg koel:P *verdeedug verdeedug* |
:p
|
Hoe kom je aan die foto van mijn vroegere wiskunde leraar?
|
Na 3 keer kijken zie ik wat bedoelt was
en inderdaad nu vind ik het al een stuk mooier :) |
dank u allen voor de reaktionen :P umm ja :P ahha doeii
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |