![]() |
De Officiële Return of the King-trailer!
KLIK HIER
Er is wel Chinese ondertiteling maar dat maakt niet uit. Maandag komt de trailer op LordoftheRings.net en dan in betere kwaliteit als het goed is. http://www.lordoftherings.net/legend...lum_poster.jpg http://www.lordoftherings.net/legend...sam_poster.jpg http://i.imdb.com/Photos/Ss/0167260/...urn_king_1.jpg |
die van gollum is wel bruut, de andere kende ik al
|
was wel zeeeeeeeeeeeer cool!
|
Citaat:
|
Je kan al de trailer van AOL downloaden, die hebben hem al via internet 'uitgezonden'. Wel erg klein en een beetje schokkerig, maar goed:AOL trailer (save target as)
Later vandaag komt als het goed is de officiele op LordoftheRings.net maar dat wisten jullie misschien al :P |
ligt er maar aan hoe je het woord "officieel" interpreteerd...aardige trailer..niet mijn genre maar ga em wel in de bios kijken..
|
Shelob ziet er veel kleiner uit dan ik had verwacht...
|
Citaat:
het achterlichaam van spinnen is altijd veeeel groter. |
Citaat:
gave trailer... kan echt niet wachten... :( |
Ik heb zo'n Gollum poster.(y) Een kleintje.:):cool:
Maargoed, de trailer heb ik al op dvd en ik kan niet wachten op de film. |
Citaat:
|
"He means to murder us" :cool:
Ik ben nou weer helemaal warm gedraaid, waarom kan ie morgen niet in premiere gaan :( ... Sam blijft na Gandalf de best vertolkte rol vind ik :) |
ze hebben m net een minuutje geleden op de officiele site gezet:D
|
Citaat:
|
Is dat geval ook te downloaden of kun je hem alleen maar streaming bekijken? :mad: (n)
|
Citaat:
|
Officiele Return of the King trailer, Large
Helaas (nog) geen full-screen :( edit: hij is trouwens ook prima te bekijken op fullscreen, net iets mindere kwaliteit alleen, hopelijk komt New Line net als vorige keer met een echte Full Screen. |
Citaat:
|
|
*shivers*
Aan de ene kant kan ik niet wachten tot 17 december, maar aan de andere kant.. Dan is het voorbij. :( |
kheb trailer nu een stuk of 10 keer gekeken.
so cool. :) kan echt niet meer wachten tot 16 en 17 dec. *springt* Marathon Marathon! wohoo! :o |
Citaat:
ofzo :confused: :p ik heb m al op mn pc staan iig (y) |
Citaat:
|
en de caps staan op mn site:o
|
Oooooooooooohw, wat is kippevel toch een lekker gevoel :D
Ik wil zien dat
Spoiler
|
ik heb net het boek uit en ik dacht bij alle beelden in de trailer "oh ja oh ja oh ja" :)
ik heb er echt zin in maar wat ik dus wel heel STOM van ze vind is dat ze Shelob hier al laten zien :( dammit dat had nog wel even een verrassing mogen blijven wat mij betreft... maar wat mij betreft, ik vind het er heel leuk uitzien. Is het nu al officieel bekend hoe lang ie gaat duren? |
Citaat:
|
"Come to Smeagol!":cool:
|
zijn er nog meer mensen die naar de marathon gaan?
zelf zit ik te twijfelen |
Citaat:
|
ik ben het met inge eens, de afgelopen 2 jaar, had je steeds als je de fil gezien had nog eem film om naar uit te kijken, maar dit is echt de laatste :( . Trailer is wel geweldig, maar 1 vraag erover: redelijk aan het begin zie je een kort gesprek tussen Aragorn en Gandalf. Aragorn zegt iets,
dan zegt Gandalf: 'How do you know Frodo is still alive?' waarop Aragor nantwoord: 'What does your heart tell you?' Maar wat is nou die 1e zin die Aragorn zegt, ik versta alleen het laatste woord: Mordor, maar het stuk ervoor niet. |
Citaat:
*gaat trailer opnieuws kijken* |
'Every day Frodo walks closer to Mordor'
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb er echt super veel zin in. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |