![]() |
Wat is jouw favoriete merk?
Titel zegt t al :)
voor mij: Puma, Nike, G-Star, GsuS IndustrieS Merken als Diesel, Armani en dat soort shit wordt me echt te duur |
hoort dit niet ergens anders?
mijn favo merken zijn diesel, tommy hilfiger, calvin klein, GSUS en replay |
(is dit niet iets voor Lifestyle?)
Met stip op 1: Tommy Hilfiger. Andere merken heb ik ook maar dit is gewoon mijn favoriet! |
Citaat:
GsuS bijv. Ik had mooi shirt gezien, effe aangepast, ja Zat vet lekker, 91 euro GVD.. slaat nergens op.. mja.. is mode he :P |
DKNY
Hugo Boss ( orange label) Bjorn Borg |
Denon, GeersAudio, Teac, Dual, Benz Micro, Oracle, Michell, ClearAudio, Transrotor, etc..
Niet dat ik 't kan betalen, mgoed.. |
Diesel is niet eens zo heel veel verschil met de merken die je al opnoemt .
Mij maakt het zeer weinig uit . :) Ik hou van roxy . :bloos: |
Ik heb niet echt een favoriet merk, alleen mijn sportkleding heb ik vaak van Nike ofzo en soms zomerschoenen van Adidas of Nike. Verder heb ik nooit merkkleding.
Volgens mij hoort dit op Lifestyle. Denk alleen dat daar al heel vaak van zulke topics zijn geweest. :o |
ik heb geen favo merk, ik koop gewoon wat ik leuk vind! Maar als ik moet kiezen word ut G-sus.
|
G-sus kleding voor jongens is "vind ik" niet speciaal meer.. iedereen loopt erin :s , vooral de wat simpelere gasten met oorbelletjes enzo.. jammer vroeger was het wel vet
iedereen draagt het tegenwoordig ook omdat het zo goedkoop is... ze zouden juist de prijs omhoog moeten gooien om het wat exclusiever te maken kus |
Ik doe niet aan merken
|
Gsus en dat soort shit, vind ik over het algemeen mooie kleding, maar veel te duur. EDC en g-star ofzo zijn in dat geval wel beter.
|
Merken kunnen me dus helemaal niks schelen, het gaat mij d'r meer om hoe het kledingstuk eruit ziet en van wat voor kwaliteit het is.
|
Wie zei er dat het over kleding ging? :p
|
Citaat:
|
Heb geen favo merken, koop alles wat ik leuk vind, merk maakt totaal niet uit...
|
Durex ?
|
Hugo Boss, Armani, Arrow, Lacoste, Dubarry, State-of-art, enz
|
nudie jeans, adhd hoe heet dat ene merk nou?, w<, am ape, adidas (old logo), paul frank (alles behalve het aapje).. nou en nog een aantal
|
Kookai en Mango.
|
Citaat:
|
Ik ga niet 50 euro meer betalen voor een shirtje van een of ander merk waar je ook nog reclame voor maakt omdat het er in enorme letters opstaat :rolleyes:
|
Ieder merk heeft wel iets leuks in de collectie. Maar ik heb best veel kleding van Miss Sixty, D&G, Indian Rose en Ralph Lauren.
Oh ja! Van Mango heb ik ook veel kleertjes. |
Benetton heb ik heel veel basicdingetjes van. Mango, Kookaï en Sisley vind ik ook leuk. :)
|
Ik heb niet écht een bepaald merk wat ik altijd koop, broeken over het algemeen diesel, voor de rest draag ik veel g-star, gsus, energie, en dkny.
De prijzen zijn inderdaad hoog, maar goed, ik denk dat iedereen voor zichzelf moet weten wat hij of zij voor een bepaald kledingstuk over heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit: http://www.g-sus.com/collectiefall/GM001.jpg vind ik dan wél weer leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb niet echt favoriete merken maar mooi vind ik bijvoorbeeld Indian Rose, 10 feet en NoLita
|
adidas... verder ben k niet echt heel erg into merken
ja wel vans qua schoenen |
ik koop iets als ik het leuk vind, en het maakt me echt niet uit welk merk het is... :s Ik ga alleen niet met een shirt of trui oid rondlopen waar bijv. heel erg groot GSUS ofzo op staat :|
Qua schoenen trouwens vans of globe :) |
Ik heb niet echt iets met merken.
Of Divided. :rolleyes: |
Ehmm.. durf het bijna niet te zeggen, maar draag toch echt ALTIJD Wonder Woman of Cars ... :bloos: hihi :)
Ik word echt para van Gsus :D |
Vans heeft coole schoenen, voor de rest boeit het me niet zo.
|
Sjee, ik ga dus echt niet veel geld uitgeven aan merken hé. ik koop gewoon wat lekker en mooi zit en of dat een merk is of niet zal me worst wezen. Zolang het maar niet te duur is.
Ookal heb ik het geld ervoor, dan nog ga ik geen abnormaal dure dingen kopen. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
DOOS |
gsus en replay zijn me favorieten..
hekel hebbik an nike,lonsdale,fubu etc. |
Ik heb niet echt een favoriet merk.
|
Citaat:
|
Ik koop kleding gewoon omdat ik het leuk vind. Ik heb wel dingen van een bepaald merkje in de kast hangen, maar meestal is dat gewoon omdat ik het verder niet echt kan vinden. Maar ik geef toe soms koop ik het gewoon voor het merkje :bloos: Maar over het algemeen zijn m'n kleren merkloos.
Wat ik dan zoal draag: Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Benetton, Lacoste, Bien bleu. En ik heb een vreselijke hekel aan Replay.... |
Citaat:
http://www.oracle-audio.com/cd2000/images/home.jpg (om even nog maar iets van deze thread proberen te maken) |
Citaat:
kus |
Manolo's...I can only dream about them:(
en verder Levi's..Kookai..MNG..Zara....Bjorn Borg..Bijenkorfhuismerk!(Y) |
Gsus is echt een kutmerk...heel erg onorigineel, zwaar overhyped en zwaar over-rated...en ook nog eens reteduur...
Adidas schoenen gaan lekker lang mee en lopen fijn, dus dat vind ik een goed merk... Same goes for Fruits of the Loom (effen gear > bedrukte) |
durex... hot rubber... :rolleyes:
|
gaastra...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |