![]() |
Welke troetelnaampjes geven jullie elkaar altijd?
tell me.
zelf zeg ik meestal tegen mijn vriendje; schatje, liefie, lekker ding. en jullie?! |
lief jongetje
en ik ben lief meisje of knuffeltje (maar dat vind ik vreselijk, ik ben geen parkiet!!) |
lieverd, schat(je), lieffie, hij noemt mij teddy en die vind ik wel liefff
|
Uhm....sweety. Verder geloof ik niets. (ja, hij soms wel eens als hij een bui heeft: angel, princess, darling, etc maar dat komt weinig voor)
-we praten engels met elkaar ;)- |
Ik ben altijd Jane,
Hij is altijd Tarzan.. soms Robin hood en Superman verder zulke dingen als schoonheid en lieverd... Maarja... das minder orgineel natuurlijk |
Meestal sayang (dat is indisch voor lieverd, schatje whatever....). En nog heel veel andere dingen, zoals lievie, lieverd, binkie (ik tegen hem dan he), prinsesje (ook ik tegen hem ;) :P), engel en meer blaablaa.
Maar ik weiger schatje of dushi tegen hem te zeggen |
ik noem me vriend lama :D ja is een heel verhaal en hij noemt mij amal, kleintje of ukkums en verder gewoon de standaaart dingenzegge we tegen elkaar
|
ik noem hem mimi en hij mij poemi.
hahahaha |
bij me ex: poepie, scheetje en honneponnetje :)
Maar dat was meestal in het begin daarna minder. |
Jogje, waps, flapskonijntje
en hij mij, fims, meisje, wijffie, propje, poedeliewoepsie :D hmm.. als je die dingen zo opschrijft klinkt het echt belachelijk, maar als een van ons het zegt klopt het.. |
liefie, mini-me, mooie jongen.
klungeltje, mevr. *mijn achternaam* |
Hij noemt mij poepert..
en ik ben er blij mee... :bloos: |
Teveel om op te noemen. :o
|
dikzak, lelijkerd, stinkerd.....;) enz.....
|
Mijn vriend noemt me meestal meisje of meiske .. en uit zijn mond klinkt t zo lief :) Ik noem hem meestal lieffie.
|
Hij noemt mij altijd Beauty, Meiske, meissie...
Ik noem hem meestal; lieverd, hunney.... |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |