![]() |
Puntsgoenuuuhhhh!!
heeyy!!
Ik wilde jullie vragen wat julie nou van die puntschoenen vinden??? Ikv ond ze eerst egt vreselijk!! maar nu ben ik er eenmaal gewend aan ben kan ik egt niet zonder..... XxxxxxxxxxxX melissa |
:nono:
|
:)
|
De hele wintercolletie schoenen bestaat uit puntschoenen.
Dz jah ik zal ze wel leuk moeten gaan vinden :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
die wil ik niet :( Maar je zite ze idd overal in de winkel en er komen er steeds meer :(
|
:nono:
|
Ik vind ze verschrikkelijk. Mooie meisjes worden gewoon een stuk minder door deze afgrijselijke schoenen.
|
ik vind ze stom, en lijken me ook niet lekker lopen:)
|
De puntschoenen die je in de meeste winkels ziet zijn afgrijselijk. Voor mooie puntschoenen moet je toch even zoeken..
DIT is pas mooi: http://members.lycos.nl/dravalanche/Puntschoen1.jpg |
Citaat:
|
puntschoenen kunnen echt niet meer..
laarzen/pumps met iets rondere punten kunnen wel weer... |
Leluuuuuuuuuuuuuuuuuk
|
leluk, en je krijgt er ongeveer 12kilometerlange voeten van.
|
K vind puntschoenen lelijk, vooral als er zo'n 1 mm hak onder zit :s
|
Ik vind ze wel stylevol
|
Ik wil laarzen gaan kopen voor de winter, en je hebt dr ook alleen met lange punten... ik vind het wel mooi mits de punt niet te lang is.
|
Ik vind het mooi als de neus iets toeloopt en dan plat eindigt.
Vorig jaar heb ik nog schoenen gevonden die er zo uitzagen. Ik vrees dat ik dit jaar echt op een zoektocht moet gaan. |
ik baal van mijn grote voeten *42* maar ondertussen maakt iedereen zn voeten 2 keer zo groot met die loze ruimte die punt heet:| daar breekt mijn klomp van hoor...
|
... nee.
|
ik vond ze eerst wel leuk. had ze zelf niet, maar zou ze best gekocht hebben.
maar nu iedereen er mee loopt moet ik er nix van hebben. jammer, want normale laarzen kopen is een ramp. |
mooi, maar vooral duur.
|
ik vind ze egt zoooooo lelijk dat kan je tog gewoon niet mooi vinden.... je maakt je voet egt 2 keer zo groot... kan je net zo goed clouws schoenen aantrekken.
|
lelijk.
|
Ik heb puntschoenen vanaf het begin leuk begonnen. Maar die brede hakken die er dit jaar onder zitten vind ik niks!!!
.... Over een paar weken koop ik ze dan toch. Ik kan ze toch niet laten liggen :bloos: |
Ik vind ze ongelovelijk lelijk, ze lijken me niet lekker lopen en bovendien lijkt het of je enorme voeten hebt.
|
Ik vind ze fout :nono:
|
'kvind ze zo oerlelijk.bleh :|
|
Citaat:
|
er mist nog maar 1 ding bij die puntschoenen van tegenwoordig, van die kwastjes aan de punt!
ik vind ze echt afschuwelijk! |
Bij ons op school zijn ze nu verboden omdat de hakken van de meeste van die puntdingen gaten maken in de trap. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze echt niet mooi... Vooral niet met van die beenwarmers er half over, of met de hak dwars door de beenwarmers heen. Past bij mij in het rijtje 'Broek in laarzen'.
Maar als je goed zoekt kun je nog wel 'gewone' schoenen vinden. Wat moeilijker is, laarzen met een ronde punt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ze, 2 paar, en ze lopen heerlijk (y) ik koop er voor de winter wel een paar bij... :p |
Je ziet niks anders meer dan punt schoenen, sommige vind ik écht afgrijzelijk.
Maar daarentegen zijn sommige met niet te grote punten, mits goed gecombineerd, best wel leuk :) |
ik vind ze (y)
|
Lelijk.
|
Ik vind ze nog meevallen.
|
Die laarzen met hakken en aan de voorkant puntig zijn wel stoer :) Maar die andere heb ik al zoooooo lang.. saaaaaai... :s
|
Citaat:
|
ben niet zo'n fan van puntschoenen. vooral met zo'n omgekeerde punaise eronder als hakje. ieuw.
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen ze glimmen zo erg :/ |
ik vind ze erg lelijk.
|
Ik vind ze leuk :)
heb 3 paar, maar wel allemaal met een hoge naaldhak eronder, met van die hele kleine hakjes vind ik ze minder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |