![]() |
I dont get it?!
Ik heb nu een week met haar,altijd als ik der zal zien gaat me hart te keer...ik hoor toch bij haar op me gemakt te voelen? :bloos:
|
je bent verliefd
wen er maar aan gaat vanzelf over ;) |
Citaat:
Zo vreemd :eek: Wil niets fout doen i gues :( maar he kan ook zijn zoals je zei dat ik smoor op der ben en dat ben ik ook :D dus gezond?! :bloos: |
Citaat:
dan ben je nog helemaal hoteldebotel na een paar weken verdwijnt dat wel en dan ga je vanzelf op je gemak voelen |
ik was eigenlijk de eerste week/2 weken minder verliefd dan die paar weken DAARna geloof ik. Toen kende ik dr beter en werd ik meer verliefd maar dat kan komen omdat we elkaar niet elke dag zagen, 1x per week maar in het weekend.
achhhh...... dat was toen.... en leuk als je terug kijkt maar het is over.. |
Wees er blij mee, al naargelang de tijd zal het minder worden. ;)
|
haha, dat was bij mij juist andersom. eerst had ik totaal geen gevoelens voor hem in het begin en nu komen bij mij pas de vlinders (en we hebben al meer dan 10 weken)
|
de "echte" vlinders komen na een tijdje
dat is pas leuk :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Das totaal normaal. :)
Je wilt niets fout doen omdat je haar niet kwijt wil. Zij vind het waarschijnlijk wel schattig dat je zo onrustig bent, zo zenuwachtig. :) Het wordt vanzelf minder, praat veel met haar, eigenlijk gewoon over alles. Je band wordt dan beter, het vertrouwen onderling ook en het zenuwachtige zal verdwijnen. Dan pas ga je echt van elkaar houden :) Mark :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |