![]() |
Welk muziek instrument bespeel jij??
hey hm ik weet niet of dit onderwerp al ergends staat maar kan t ff niet vinden dus vandaar dit nieuwe onderwerp :p
welk muziek instrument bespeel jij?? leuk om te weten en misschien om wat tips of weet ik t wat uit te wisselen. ik zelf drum en kan ook wel wat gitaar en bas ook een klein beetje =D |
Basgitaar, kan beetje gitaar en drums.
|
ik drum
|
drum
|
Den Elektrische Gitaar
Maar ik kan ook een beetje drummen en bas. |
Bas , Gitaar
|
Dwarsfluit heb ik jarenlang gedaan.
Een heel klein beetje piano en gitaar en een eigenlijk niet noemenswaardig beetje blokfluit. Zingen is ook leuk... |
Elektrieke gitaar.
|
Piano, vroeger viool gespeeld,
speel ook een beetje gitaar, en natuurlijk blokfluit |
Gitaar, klein beetje Bas en drums
Daarnaast kan ik ook mondharmonica, panfluit, blokfluit, mandoline, viool en piano spelen. |
basgitaar (ruim een jaar)
akoestische gitaar (mezelf aan 't leren en heb 'm een paar mnd) en een beedje keyboard |
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb jouw zien optreden :p |
(elektrische) gitaar, piano/keyboard
en ik kan behoorlijk bassen, alleen heb ik nu even geen bass |
ik probeer gitaar te spelen en het klinkt als een slechte versie van the exploited (y)
|
Gitaar
|
Citaat:
|
Gitaar (elektrisch, akoestisch en bas)
Keyboard (beetje, kan er bijna niks op) |
gitaar (elektrisch, akoestisch)
basgitaar toetsen (keyboard, piano) drums mondharmonica accordeon viool |
gitaar, piano, basgitaar, drums
|
drums, bongo's, snaredrum, allerlei effectinstrumenten, en ik kan klein beetje pauken enzo. wat na-aperij van een collega drummer :cool: noujah, ik kan wel meer spelen, maar gewoon wat tik tak tok.
|
4 jaar blokfluit les
5 jaar dwarsfluit les 0,5 jaar piano les nu al weer 2,5 jaar klarinetles |
gitaar
|
Ik heb 7 jaar piano gespeeld.
Ik was er goed in, en toch kan ik er nu niets meer van :( . Maarja, ben ook al aantal jaartjes gestopt. |
wow allemaal jongetjes die viool spelen :)
/gitaar |
piano
gitaar, bas |
Gitaar en basgitaar.
En ik drum. Zonder drumstel. Jaja. |
Viool en een klein beetje piano en electrisch gitaar
|
Electrische gitaar.
|
(akoestische) gitaar, basgitaar en drums
Toch voornamelijk basgitaar |
Citaat:
Elektrische gitaar, en ik heb een tijd keyboard gespeeld. |
Ik speel al 7 jaar saxofoon, na eerst een jaar blokfluit te hebben gedaan... ( maar dat was om noten te leren lezen)
|
Ik speel nu al 6 jaar dwarsfluit..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf speel enkel bas...(maar doe alles na op synthesizer) :) Kan enkele akkoorden op gitaar van zus...ben jammergenog niet zo goed in vingerzettingen :( |
trompet, blokfluit.
een beetje saxofoon, keyboard, gitaar, mondharmonica. en binnekort ga ik misschien met harp lesnemen. |
en zijn er ook mensen hier die 1 instrument fatsoenlijk beheersen, ipv een stuk of 5 van slecht tot matig?
|
gitaar, mondharmonica. ik snap toetseninstrumenten maar ik kan er wrijwel niets mee.
|
Ik speel keyboard. :D
|
Ik heb ooit 7 jaar lang saxofoon gespeeld. Maar de laatste 2 jaar doe ik er eigenlijk niet zoveel meer mee. Ik zing.
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens beheers ik de meeste instrumenten redelijk goed, behalve viool, bas en drums. |
Ik heb ook nog 4 jaar keyboard gespeeld, dus dat gaat nog wel.
|
Citaat:
ik speel Waldhoorn. |
elektrische gitaar..
|
Citaat:
Ik vind dat echt onzin eigenlijk :s Alsof mensen die meer dan 1 instrument spelen ze beide niet goed kunnen.. komop zeg. Ik speel saxofoon en piano op een redelijk niveau.. ( 8 jaar piano en 2 jaar sax...) en binnenkort ga ik hoop ik op contrabas les:) |
:d
|
Gitaar (elektrisch en acoustisch)
Binnenkort opzoek naar bass |
Citaat:
goede smoes;) :P |
Citaat:
piano matig basgitaar goed drum matig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |