![]() |
obs... dinges...
vastzittende poep zegmaar... wat kan je er tegendoen?
|
Minder kaas en vlees eten, meer groente en ontbijtkoek eten.
|
Obstipatie
wel doen: - Veel/ruim drinken - vezelrijk eten, brood, fruit e.d - beweging, als jij beweegt gaan je darmen ook bewegen |
dementen krijgen lactulose :D
|
Citaat:
|
Citaat:
je krijgt het gewoon als je darmen echt niet meer werken(n) |
Ik heb medicijnen genaamd "Transipeg" ofzow... Dat moet je oplossen in water, en dan innemen... Maybe dat dat iets is?!??! Ik heb dat gekregen van een kinderarts (jah ik was nog onder de 18...). Succes
kuzzz Steph |
Naast wat al gezegd werd, schijnt ui ook goed te helpen :)
|
Citaat:
En lactulose is ook zo smerig spul. Gewoon veel drinken veel bruinbrood eten en fruit ( geen bananen) kiwi's zijn wel erg goed! X |
Citaat:
Weet iemand nog iets?!?! Ik drink veel water, bruinbrood ook, fruit ook, en zelfs geen bananen omdat dat stopt. Maar niks helpt... Ik ben nou al 6 dagen niet naar de wc geweest! Hellup! Naar de dokter ben ik al zo super vaak geweest, die heeft ook nix meer.... Kan iemand me helpen!?!?!? kuzzz |
wauw!das best wel balen als je dat hebt!maar als je al 6 (!!) dagen niet ebtn geweest, beveeld je dokter dan geen clisma aan???
kuzz margreet |
Olie, een lepeltje olijf/zonnenbloemolie door je eten heen (of als je het weg krijgt zo 'innemen' (pas op, kokhals gevaar :()
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |