![]() |
Kermis weert
Nog mensen die naar de kermis in weert gaan?
misschien idee voor een kleine meeting ofzo, mocht je vanavond gaan |
Jups aangezien ik in Weert woon. :) Niet elke dag maar wel vaak (nou ja ook vooral naar t cafe gewoon)
Effe ter info: Kermis weert is de op één na grootste kermis (Tilburg is het grootst) maar wel de grootste qua apparaten waar je echt in kunt. |
Citaat:
Ga je vanavond? |
:D Ik ga zeker :D
Wil geen dag missen :) |
He al twee mensen. Mini-meeting?
|
haha zeg maar waar, ga wel laat vanavond, alleen op stap.
Ben dr trouwens niet trots op dat ik uit Weert kom hoor :bloos: alleen met zulke dingen dan. |
O ja, maan man, kom jij ook uit Weert dan? Ben benieuwd wie jij dan bent :p
|
Citaat:
|
Sorry guys, toen ik t mailtje las was t al te laat, khoop dat jullie t leuk hebben gehad!!
|
Ik ben iemand die uit voorzorg elke kermis weert.
|
Ja duh!!! Nog al logisch he als ik in Weert woon!!! ;)
|
WEERT KERMIS RULEZZZZZZZZZZZ
DE ECLIPSE IS ECHT SUPER VET!!!! (je weet wel, dat blauwe geval op de Dries) En de roll over is ook super vet! :) :) :) :cool: :cool: :cool: |
Citaat:
|
Jah een vakantievriend van mij gaat er heen.
Over een paar weken kermis in mijn stadje (y) wordt weer leuk :) |
Citaat:
Daar staan ze vaak mee in de krant etc. Niet dat het wat uitmaakt.. die kermis is toch gaar, haha.. en Hoorn is zoiezo dom, maargoed. |
Citaat:
"Laatste weekend september: Weerter kermis, de op een na grootste, maar wel goedkoopste, kermis van Nederland. " Ik zou dr nog 10 quotes bij kunnen zetten maar het is idd niet zo superbelangrijk. Maargoed een feit blijft een feit. |
Ja kben er geweest, helemaal vanuit friesland :)
Mja ging me nie echt op de kermis meer om een meid die ik ging opzoeken... Maar was wel gezzelig daar Ben er nog naar de carte blanche geweest wat een drukte daar zucht :) |
Citaat:
|
Is er eemes in de Eclipse geweesj? Ich waal! De Eclipse is kei vet!! Kaltj ur hee eemus wieerts of gewoeen plat?
|
Citaat:
|
Citaat:
jepppz :D |
Ik was erook (beetje late reactie :p )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |