![]() |
Chipz=jatwer
Tijdens top of the pops werd ik ineens opgeschrikt door de verschikkelijke deuntjes van een groep die CHIPZ heet...en dat wijsje van hen komt me ook nog bekend voor: van wie hebben ze het wijsje van hun NR 1 HIT (waar gaat nederland naar toe) gejat???
|
ze staan op nummer 2 of 3 in de top40 ofzo toch?
om je rot te lachen... :rolleyes: |
M'n buurjongetje viert vandaag z'n zesde verjaardag en ik hoorde dat nummer zojuist door de tuin schallen. Maar aangezien kinderen van zijn leeftijd volgens mij ook de doelgroep zijn kan ik me er niet echt aan ergeren. Sommige stukken lijken trouwens inderdaad verdacht veel op "Get Over You" van Sophie Ellis Baxtor.
|
Ik vind't af en toe ook wel een beetje lijken op "what about us" van Trijntje Oosterhuis
|
ik zou niet weten waar die deuntjes op lijken?
maar die clip is wel lachwekkend, die dansende aliens, geen porem (n) |
het kan me op zich niet boeien, al vind ik chipz een wel erg inspirerende naam voor zoiets.
|
Het is in ieder geval kut. Ook hoe het bij elkaar is gezet en gepromoot. En dan zijn durven die lui ook nog schaamteloos te zeggen van:"ja ik ben het belezen schoolmeisje dat van dieren houdt" of "ik moet de jongen van de straat voorstellen". En dan zoveel mogelijk op fox kids uitzenden, dan kopen de kindjes wel (n)
"Chipz is back" slaat natuurlijk helemaal nergens op want ze zijn helemaal niet terug, ze zijn nieuw |
Citaat:
|
K snap oowk egt niet hoe ze op nummer 1 in de top 40 kunnen komen.... :mad:
|
Het schijnt dat kinderen dat nummer nogal leuk vinden, maar ik vind het ook wazig. Ze stonden vandaag bij TotP zelfs op 1. Gadver.
Ze zijn nog lelijk ook... |
Dit nummer zit gewoon ook helemaal niet goed in elkaar :confused:
|
Hahhaaha, ik moest het even downloaden.. (ik kende het niet)
Maar wat triest. Eigenlijk dacht ik dat het een ripoff zou zijn van Ray Parker's Ghostbusters liedje.. Maar 't valt mee.. Dit is zo kut, dat kan bijna niet gejat zijn.. huhuhu |
Citaat:
|
Citaat:
dat ene jochie is wel een poepie hoor |
Anders is de helft hier verbaasd over het feit dat er regelrechte "niet-goed-in-elkaar-zittende" bagger op nummer 1 staat. :confused:
Citaat:
|
chipz is onder het motto van: Wij willen een stoere K3.... Nou das ze gelukt, want die kinderen vinden het allemaal geweldig en dat was de bedoeling...
Top40 is niet alleen maar voor scholieren natuurlijk.... |
Waar maakt men zich druk om, het grootste deel v.d commerciële muziek is tegenwoordig gejat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Stukje tekst: "Chips is back in black". Fuck off! Ze zijn nooit geweest, misplaatste arrogantie. |
Waarschijnlijk is het een referentie naar dat liedje van AC/DC..
En niet fukken met K3.. We hebben nog 6750 euro nodig, en dan... :p |
Eigenlijk is hier maar één woord voor nodig:
kansloos! |
Het doet me denken aan de Vengaboys :eek:
|
Citaat:
Maar dat kan natuurlijk ook zijn door de hoeveelheid geld wat er is ingepomt.... |
waarom maakt iedereen zich hier zo vreselijk druk om? luister dr dan gewoon niet naar... :rolleyes:
p.s. K3 is dan nog leuker... :o |
ik heb echt geen flauw idee ik luister geen radio en kijk geen tv dus mis alles (y)
|
Ik vind het zorgelijker dat mensen zich hier überhaupt druk over maken.
Kijk niet naar TOTP, problem solved. |
En ook niet naar MTV, TMF of de Box, dan komt alles goed.
nouja.. misschien.. |
ik vind er geen kloot aan snap niet dat zoiets op 1 staat :confused:
|
okey ik zie dat veel mensen hun muziek niet leuk vinden. toch zou ik jullie iets willen vragen.
Wie kent of heeft er meer informatie over Peter uit CHIPZ ??? Hij schijnt in Amsterdam te wonen en 19 jaar oud te zijn. Hij is echt superleuk. Wie weet zijn achternaam? Wie weet waar hij in Amsterdam woont? |
Citaat:
|
Citaat:
|
hij houdt van kaneelstokjes
|
het andere topic is gesloten.
daarom heb ik hem hier geplaatst. |
Ja, maar daar staat toch wel antwoord op je vragen? :confused:
|
nee, dat was een geintje.
die info klopt niet. ik ben serieus naar hem op zoek. ik hoop dat iemand me kan helpen. groetjes, michelle |
voor de duidelijkheid: uik ken em dus NIET :p
|
je kunt hem 's nachts wakker maken voor haagen-dasz ijs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verdorie, en ik jou maar geloven... (; |
homo, michelle is dus gewoon michael <3
|
nee hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie dat er inderdaad een M bij m'n naam stond.
dat wordt er blijkbaar automatisch ingezet als je je registreert. |
Hehehe :D
|
michael, je hoeft je niet te schamen. hoor
|
leuk dat jullie zo enthousiast posten allemaal.
maar ik hoop dat iemand mij echt kan helpen en me wil mailen als hij Peter kent of iets meer weet. michelle_v2001@hotmail.com alvast bedankt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |