![]() |
laarzen soepel maken
hey
wanneer je juist nieuwe hoge laarzen/ botten hebt, wat kan je dan doen om ze soepel te maken? buiten ze vaak te dragen natuurlijk |
sorry in belgie gebruikt men amper het woord laars
|
Citaat:
werkt erg goed :) |
en wat is leervet?
ja ze zijn van leer |
Citaat:
|
Wtf, goed insmeren en erin gaan lopen
dat weet toch ieder kind :rolleyes: |
in het leger pissen ze erin.. mssn een idee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of water erin gieten en dan met een schop erop slaan. |
Citaat:
|
aandoen, in het water springen en op laten drogen, dan vormen ze zich in ieder geval naar je voet
|
Citaat:
|
het belangrijkste is dat je laarsjes van een soepel dier afkomstig zijn. krokodillenleren laarsjes zijn wel leuk, maar krokodillen zijn minder soepel dan bijvoorbeeld een slang.
|
Mwah, volgens mij hangt het meer af van de behandeling van het leer.. Je hebt van die schoenen waar het leer een soort plastificatie heeft ondergaan, daar trekt ook geen leervet in bijvoorbeeld. Die zijn over het algemeen ook een stuk stijver.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom niet?
|
Citaat:
|
lijkt me niet lekker
|
nou, het verhaal was dat ze dan moesten rennen met die nieuwe schoenen en dat ze ze dan onderweg op een gegeven moment vol piste en dan verder gingen rennen.
dus een beetje hetzelfde idee als ze aan doen en dan in het water springen maar dan bij gebrek aan water. |
ahaa!, pfoe ik moet er nit aan denken , want als ik ergens een hekel aan heb is het wel water in mijn schoenen. ik heb nogal een trauma
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |