![]() |
Apocalypse now
Vanavond om 23.55 op Veronica.
Wie gaat er kijken? |
ik :D
Ik heb hem namelijk nog nooit gezien, maar wil hem wel graag zien.. :o |
Ik wou sowiezo Snatch kijken en AN komt erna :) .
Helaas ben ik al sinds 5.45 op omdat ik vroeg moest werken van 7-1800, dus ik weet niet of ik na Snatch nog al te veel zin heb :s |
Is het de Redux of de originele?
|
Ik denk dat ik hem ga opnemen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het een geniale film; lekkere sfeer en genoeg briljante quotes |
Ik vind Redux een tikkeltje te langdradig eigenlijk :o
|
ow ow ow die ga ik kijken!! issie zielig?
|
Ik heb de film al gezien dus ga m niet helemaal kijken nu.
En ja tis idd de originele (die ook wat onlogische scene-overgangen heeft, in tegenstelling tot de Redux-versie)... Toch wel een bijzondere film met mooie muziek en sfeervolle beelden. |
Kheb em ook al gezien, net het eerste uurtje gekeken.
Zitten veel leuke stukjes in :) |
Citaat:
bij jou slaat de film dus volledig de plank mis. |
5 minuten voor t einde in slaap gevallen :mad:
|
Citaat:
Maar ik heb m opgenomen. Vond de eerste 2 minuten al geweldig. (ja dat krijg je he als je die hele film alleen maar wilt zien voor de soundrack... :D ) |
Ik heb hem één keer gezien en ik zag er heel eerlijk...de genialiteit niet van in.
Ik zal hem nog eens moeten opnieuw bekijken. Ook "The Godfather" vond ik niet geweldig, misschien ligt Coppola me gewoon niet. |
of het ligt gewoon aan jou, heb je daar al aan gedacht
ik vind overigens de originele beter als de Redux, die duurt zoals al gezegd nèt iets te lang... Marlon Brando maakt natuurlijk alles goed... Meesterlijke film |
Citaat:
|
Citaat:
net als mensen die denken dat the tin red line ook over vietnam gaat :rolleyes: maar om toch ff ontopic te zijn. geweldige film, vooral voor die tijd. Heb hem een tijdje terug in de bioscoop gezien. Zo overweldigend, vooral die schietpartij op dat bootje. Dat gewoon iedereen wordt neergemaaid, alleen om dat fokking hondje. zo onbeprijpelijk zo onmenselijk. |
Citaat:
|
cker weten wel een goeie film vooral het einde en als ze het dorpje gaan overvallen om te gaan surfen.. geniale film
|
Citaat:
|
Er wonen ook Fransen..!
;) |
Heb maar een deel gezien..
Maar wel volop tof.. Met dat surfen tijdens het vechten.. Echt geweldig.. Citaat:
|
Charly don't surf.
|
ik had het opgenomen.
viel behoorlijk tegen eigenlijk, had er goede verhalen over gehoord. ik vind het verhaal eigenlijk nogal vergezocht, Marlon Brando was niet eens zo indrukwekkend. het beste stuk was de hele opbouw naar Kurtz, voor de rest vond ik er niks aan. Martin Sheen was wel goed, though |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |