![]() |
Reform / biowinkel
weet iemand adressen of sites van reform / biowinkel in Nederland? ik zelf zoek er een in Z-Limburg maar tis handig om er te hebben voor elders en voor anderen... dus heb je zo'n site of adres, deel m dan! Alvast bedankt !:)
|
Citaat:
|
op http://www.odin.nl kan je afhaalpunten vinden voor't groentenpakket.. vast ende zeker zitten daar ook een aantal reformwinkels tussen..
|
Citaat:
Email willen ze niet: ... while talking to mail.denatuurwinkel.com.: >>> DATA <<< 550 5.7.1 Relaying to <info-nl@denatuurwinkel.com> denied (authentication required) 550 5.1.1 <info-nl@denatuurwinkel.com>... User unknown <<< 503 5.5.1 Need RCPT (recipient) <knip> |
Ik ken er wel een paar ja, hier in de buurt... Maar kun je zoiets niet vinden in de goudengids?
|
Citaat:
Als je voor limburg zoekt: Maastricht -Brusselsestraat 22a -Rechtstraat 48a Roermond -Dr. Leursstraat19a Weert -Wilhelminasingel 145 2 in maastricht. |
www.natudis.nl is een grootleverancier van diverse zaken
Echter doet hun site het hier niet, dus kan niet zien of ze een lijst hebben van bedrijven waaraan ze leveren. |
Nee, flash hou ik niet zo van.
Citaat:
:) |
Hier in Helmond zit de Anemoon.. Weet niet of ze een website hebben, moet je zelf maar even uitproberen:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |