![]() |
Maddox dicht
Ja, eindenlijk is de meest foute discotheek die Zuid Holland heeft dicht. (y)
Maddox is een discotheek in Vlaardingen en moet van de burgemeester een jaar dicht blijven omdat er in harddrugs gedeald werd. Ik vind het geen leuke tent maar de straf vind ik wel wat overdreven maar daar staat die burgemeester om bekend. Wat vinden jullie hier van? |
Nou ik ben er één keer geweest en ik vond het geen bijzondere toko.. Maar de straf.. Tja, je moet een daad stellen, een voorbeeld ofzo, maar inderdaad gelijk dicht is best heavy..
|
ik denk dat er dan wel iets aan vooraf moet zijn gegaan (boete/waarschuwing)...
|
Okeey drugs dealen is niet goed, en een discotheek moet daar op controleren. Maar ik vind dit echt belachelijk. Als mensen kiezen voor drugs, laat ze lekker. Bovendien, wil je echt iedereen goed op drugs controleren dan moet je iedereen zowat uitkleden. Dat werkt toch niet. Dat ze optreden tege drugs, okeey, maar dat ze een discotheek hiervoor zo hard afstraffen... :s
|
op zich vind ik het niet zo erg als er gedeald wordt, maar het volk dat in discotheken komt wordt vaak agressief na het gebruiken van drugs (i.c.m alcohol). dat is dus een beetje jammer.
er zijn genoeg feestjes waar 'iedereen' drugs op heeft en waar het wel gezellig is. |
Ooooh nee gaat Maddox dicht, wat erg :rolleyes:
Ik woon in Vlaardingen, die disco is zooo fout.. maar daardoor wel weer lachwekkend ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |